سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:39 - سه شنبه 13 اسفند 1392

امام جمعه ورزنه در بازدید از سایت تفریحی گردشگری واحه در تپه های ماسه ای

توریست می بایست به سمت فرهنگ دست نخورده ورزنه حرکت کند

امام جمعه شهر ورزنه گفت: توریست باید به طرف فرهنگ دست نخورده و خوب مردم حرکت نمایند تا اینکه با بی توجهی مسئولین به طرف فرهنگهای متفاوت حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه در بازدید از سایت گردشگری واحه در تپه های ماسه ای شهر ورزنه گفت: گردشگری شهر ورزنه فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن منطقه ورزنه به مردم کشور عزیزمان در ایران می باشد و محل بسیار مناسبی برای اشتغال در جهت درآمد زایی شهر ورزنه می باشد.

Vater-Mark45

حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه قول مساعد داد که برای تکمیل شدن این پروژه عظیم گردشگری که درفاز اول  100نفر اشتغالزایی مستقیم دارد و در فازهای بعدی بیشتر می باشد پیگیریهای لازم را انجام دهد تا هر چه زودتر این پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به فریضه ی امر به معروف اشاره و گفت: احیاء امر به معروف و نهی از منکر ساماندهی در خصوص وضعیت مسافرین و توریست، حفظ هویت و اعتقادات مردم شهر و بخش می باشد و توریست باید به طرف فرهنگ دست نخورده و خوب مردم حرکت نمایند تا اینکه با بی توجهی مسئولین به طرف فرهنگهای متفاوت حرکت کنیم.

Vater-Mark2

مهندس هوایی مدیر سایت گردشگری واحه در تپه های ماسه ای شهر ورزنه گفت: این سایت گردشگری واحه با مساحتی 100هزارمترمربع و زیر بنای 12هزارمترمربع با اعتباراولیه 000/000/000/60ریال در حال احداث می باشد.

وی بخش های موجود در جهت خدکمت رسانی به مسافران را به این شرح خواند:  این سایت تفریحی شامل بخشهای مختلف اعم از رستوران، شربت خانه، سالن روباز(جشنها ، کنسرتها، نمایشها) رصدخانه، پمپ بنزین، حدود16باب مغازه تجاری و15عدد سوئیت اقامتی که در فاز اول100نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

Vater-Mark65 Vater-Mark1
وی در پایان خاطرنشان کرد: فازاول سایت تفریحی گردشگری واحه با اعتبار000/000/000/50 ریال دیگر در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

Vater-Mark74556 Vater-Mark98 Vater-Mark89

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “توریست می بایست به سمت فرهنگ دست نخورده ورزنه حرکت کند”

  1. جهت اطلاع گفت:

    این امام جمعه شهر ما ادم بسیار خوبیه کلا نیتش خیره منتها ————-

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.