سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:35 - سه شنبه 13 اسفند 1392

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

خشکسالی و مشکلات معیشتی از اهم مشکلات بخش بن رود است

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: می بایست با تدبیر مسئولین راهکارهایی برای رفع نیازهای مردم بخش بن رود اندیشیده شود زیرا خشکسالی از اهم مشکلات پیش روی مردم است.

طرفه معاون عمرانی استانداری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از روستا های بخش بن رود اظهار داشت: اهداف اصلی بازدید از روستاهای بخش بن رود شناسایی مشکلات و بررسی مسائل عمرانی منطقه بود که می بایست با حضور مسئولین ذیرربط مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهایی در جهت رفع نیازها اندیشیده شود.

وی با دیدی مثبت به بازدید از روستاها و در جریان قرار گرفتن مشکلات از نزدیک تصریح نمود: در این برنامه نیازهای منطقه از سوی دهیاران روستاها مطرح شد و می بایست با پیگیری ها و برنامه ریزی بخشی از این انتظارات را برآورده کنیم.

در این بازید معاون عمرانی در سخنی به مسئولین محلی گفت:  مسئولین و دهیاران روستا ها جهت مشکلات روستاهای بخش بن رود باید فعال تر از گذشته عمل کنند.

در این بازدید مواردی از جمله برق رسانی به دامداری ها و چاههای کشاورزی، پیشنهاد احداث شهرک گلخانه ای در دستور کار جهاد کشاورزی، تکمیل کتابخانه جندان، واگذاری زمین ورزشی توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای کفرود جهت احداث سالن ورزشی، تأمین اعتبار جهت احداث دفتر دهیاری روستای بزم، تأمین اعتبار جهت تکمیل کمربندی سهران، تعویض لوله های فرسوده آب شرب روستای اشکهران، تأمین اعتبار جهت لایروبی رودخانه در مسیر روستای های قورتان و بلان، تأمین اعتبار جهت احداث و تکمیل بلوار روستاهای بلان، هاشم آباد و کبریت مورد توافق قرار گرفت.

معاون عمرانی استانداری در ادامه با بیان برخی مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین محلی افزود: بحث کم آبی، خشکسالی و مشکلات معیشتی از جمله مشکلات پیش روی مردم روستا های بخش بن رود است که می بایست با پیگیری مسئولین استانی به نتیجه ی مثبت برسد.

وی در پایان آسفالت معابر، شبکه ی آب و فاضلاب، تسویه خانه و مشکلات تردد مردم منطقه را از دیگر مسائل مطروح از سوی مسئولین محلی در این سفر عنوان کرد و بر نامه ریزی را در راستای پیگیری، عامل به نتیجه رسیدن راهکاری مناسب خواند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.