سرویس: سیاسی 13:12 - شنبه 24 تیر 1396

امام جمعه موقت اصفهان:

دولت‌مردان برای مردم دل‌سردی ایجاد نکنند/ وزرای دولت آینده باید متعهد و کارآمد باشند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید توجه داشت افرادی در کابینه دولت دوازدهم انتخاب شوند که متعهد، شایسته و اهل کار باشند و مخصوصاً رئیس‌جمهور باید توجه داشته باشد که کارها در عمل به‌ درستی انجام شود و فقط سخن گفتن نباشد.

به گزارش اصفهان شرق، محمدتقی رهبر با اشاره به تشکیل کابینه دولت دوازدهم و مطالبات مردم از دولت اظهار کرد: همان‌گونه که ما از مردم انتظار داریم در انتخابات شرکت کنند آن‌ها نیز از ما توقع انجام وظایفمان و رسیدگی به امور جامعه را دارند.

وی در خصوص حضور مردم در صحنه افزود: مردمی که در کشورمان شهید داده‌اند و فرزندانشان در خارج با کفر جهانی می‌جنگند و خانواده‌های این افراد هیچ‌گونه اعتراضی نمی‌کنند، پس باید ما هم مردم را درک کنیم و دولت‌مردان دل‌سردی برای مردم ایجاد نکنند و تضادها و تنش‌ها را کنار بگذارند.

امام‌جمعه موقت مردم اصفهان ادامه داد: همچنین در مورد کابینه دولت دوازدهم، باید توجه داشت افرادی انتخاب شوند که متعهد، شایسته و اهل کار باشند و مخصوصاً رئیس‌جمهور باید توجه داشته باشد که کارها در عمل به‌درستی انجام شود و فقط سخن گفتن نباشد.

وی خاطرنشان کرد: بعضی اوقات مقام معظم رهبری در موضوعی فرمایشی می‌کنند و نباید افراد دولت این تفسیر و توجیه‌ها را به نفع خودشان سوق دهند.

رهبر در پایان گفت: باید مردم را درک کنیم و جایگاه و انتظارات آن‌ها را بشناسیم، بنا بر این کابینه دولت دوازدهم باید بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی افراد باشد و همچنین  رئیس‌جمهور و دیگران باید خط‌مشی امام و رهبر انقلاب را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.