سرویس: اخبار شهرستان 16:44 - جمعه 23 تیر 1396

با همکاری بسیج سازندگی شرق اصفهان؛

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی در اصفهان برگزار می شود

مدیر اجرایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از برگزار 10 روزه این نمایشگاه در قالب حمایت از تولید داخلی خبر داد.

مدیر اجرایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با اصفهان شرق، از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی در سطح وسیع خبر داد و گفت: این نمایشگاه با بیش از 100 غرفه از پوشاک، منسوجات و صنایع دستی از 25 تیرماه سال جاری به مدت 10 روز در مدرسه شهید معتمدی واقع در پل شهرستان، شروع به کار خواهد کرد.

رسول رضایی اظهار کرد: به منظور هماهنگی غرفه داران، از دو هفته قبل، اطلاع رسانی از طریق پیامک به تولید کنندگان و حامیان اقتصاد مقاومتی ارسال شد تا بتوانند تولیدات خود را در این نمایشگاه به معرض دید همگان قرار دهند.

وی افزود: تولیدکنندگان از سراسر کشور از جمله چهارمحل بختیاری، گلستان، کاشان، شیراز، کرمانشاه و دیگر نقاط کشور، تولیدات خود را به نمایشگاه خواهند آورد و شرط ورود به نمایشگاه، محصولات صد در صد ایرانی به منظور عرضه به ایرانیان عزیز است.

مدیر اجرایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با اشاره به تخفیف 5 تا 50 درصدی محصولات اذعان کرد: این نمایشگاه برای اولین مرتبه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در سطح استان برگزار می شود و امیدواریم با حمایت مسئولان بتوان قدم های وسیع تری برای معرفی تولیدات ایرانی برداریم.

وی با بیان اینکه هیچ بودجه ای از ارگانی در این رابطه دریافت نشده است، خاطرنشان کرد: هزینه برپایی این نمایشگاه بالغ بر 40 میلیون تومان است که از محل واگزاری غرفه ها تامین شد.

رضایی از مردم دعوت کرد تا با حضور در نمایشگاه، حمایت خود از تولید ملی را به بهترین شکل ممکن نشان دهند تا شاهد شکوفایی اقتصادی و اقتدار ملی روزافزون باشیم.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.