سرویس: اجتماعی 17:20 - پنجشنبه 22 تیر 1396

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

هوای شرق اصفهان غبارآلود و آسمان غرب بارانی پیش‌بینی می‌شود

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان شرق استان اصفهان برای دو روز آینده غبارآلود و آسمان شهرستان‌های غرب استان نیز بارانی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، حسن خدابخش  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر فعالیت امواج ناپایدار ضعیف بر روی استان اصفهان در این بازه زمانی است.

وی افزود: برای دو روز آینده آسمان اکثر نقاط استان اصفهان به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های رگباری پراکنده به ویژه در مناطق غرب و شمال غربی استان اصفهان، افزود: این در حالی است که در مناطق شرق، شمال و مرکز گرد و خاک کماکان وجود داشته اما رو به کاهش است.

وی در خصوص شرایط دمایی استان اصفهان در ۲۴ ساعت نیز اضافه کرد: میانگین دما در استان اصفهان در این بازه زمانی بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

خدابخش با اشاره به اینکه  هوای شهر اصفهان نیز در روزهای پنجشنبه، جمعه غباآلود خواهد بود، تصریح کرد: برای امروز بعد از ظهر در شهر اصفهان شاهد بارش رگبار پراکنده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: روز شنبه آسمانی صاف همراه با وزش باید ملایم برای شهر اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در خصوص گرم‌ترین و خنک‌ترین نقطه استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده نیز گفت: در این بازه زمانی چادگان و داران با دمای هوای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین و خور و بیابانک با دمای هوای ۳۱ درجه گرم‌ترین نقطه استان اصفهان در این بازه زمانی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.