سرویس: جهادومقاومت 13:00 - پنجشنبه 22 تیر 1396

در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)

اصفهان میزبان ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: تشییع و تدفین پیکر مطهر۱۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، فضای استان اصفهان را عطر آگین خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی شیروانیان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ایام شهادت رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (ع) و با تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر 10 شهید گمنام در اصفهان، فضای این استان به معنویت و معرفت عطر آگین خواهدشد.

وی اعلام کرد: پیکر مطهر این 10 شهید، 29 تیرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای مهاباد از توابع شهرستان اردستان، لای بید از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه، رضوانشهر از توابع تیران و کرون  و طالخونچه از توابع شهرستان مبارکه تشییع و تدفین خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان راجع به مشخصات این 10 شهید بزرگوار گفت: یک شهید مربوط به عملیات محرم تفحص شده در منطقه عملیاتی شرهانی 30 ساله و یک شهید مربوط به عملیات بدر تفحص شده در منطقه عملیاتی شرق دجله 24 ساله در شهر رضوانشهر تشییع و تدفین می‌شوند.

وی افزود: همچنین یک شهید مربوط به عملیات محرم تفحص شده در منطقه شرهانی 27 ساله و یک شهید مربوط به عملیات بدر تفحص شده در منطقه عملیاتی شرق دجله 29 ساله در شهرلای بید، یک شهید 21 ساله عملیات خیبر تفحص شده در منطقه عملیاتی جزایر مجنون و یک شهید مربوط به عملیات بدر تفحص شده در منطقه عملیاتی شرق دجله 23 ساله به همراه یک شهید مربوط به عملیات کربلای 4 تفحص شده در منطقه عملیاتی ام الرصاص 18 ساله در شهر طالخونچه تشییع و تدفین می‌شوند.

شیروانیان بیان کرد: بر این اساس یک شهید مربوط به عملیات بدر تفحص شده در منطقه عملیاتی شرق دجله 18 ساله و یک شهید مربوط به عملیات کربلای 4 تفحص شده در منطقه عملیاتی ام الرصاص 30 ساله به همراه یک شهید 20 ساله عملیات خیبر تفحص شده در منطه جزایر مجنون در شهر مهاباد تشییع و تدفین خواهند شد.

وی با اشاره به این نکته که شهدا پیام آوران مظلومیت، جانفشانی، اقتدار و ایثار بوده و امنیت ما مرهون خون آنها هستند، گفت: در حال حاضر 372 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 125  نقطه از استان تدفین و حرم مطهر آنان زیارتگاه مردم اصفهان شده است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.