سرویس: سیاسی 13:16 - چهارشنبه 21 تیر 1396

حمیدرضا فولادگر؛

انتظار می‌رود از افراد معتقدتری در کابینه آینده استفاده شود/ روحانی جوان‌گرایی را در نظر بگیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود افرادی که قرار است برای کابینه دولت دوازدهم معرفی شوند از هر جناحی که هستند لااقل افرادی معتقدتر نسبت به آرمان‌های انقلاب باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر با اشاره به ضرورت دقت دولت دوازدهم در انتخاب کابینه خود اظهار کرد: در کابینه دولت جدید باید افرادی انتخاب شوند که اولویت‌های 4 سال آینده را بشناسند.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی همچنان در حال ادامه دشمنی‌های خود هستند و نه تنها به برجام عمل نمی‌کنند بلکه تحریم‌های جدیدتری را به تصویب می‌رساند، بنابراین نباید تمرکز کابینه آینده روی مسائل دیپلماسی باشد.

** امید به بیرون داشتن مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی‌کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزاری دولت دوازدهم باید از میان کسانی انتخاب شوند که کمر همت را بسته و اقتصاد مقاومتی را اولویت امور خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: ما با تعامل با کشورهای خارجی، سرمایه‌گذاری خارجی و استفاده از ظرفیت قراردادهای خارجی مخالف نیستیم چراکه همه آن‌ها در چارچوب قوانین قابل اجراست ولی صرفاً امید به بیرون داشتن مشکلات اقتصادی کشور را حل نمی‌کند.

** جوان‌گرایی در انتخاب وزرای دولت دوازدهم لحاظ شود

فولادگر با تأکید بر توجه به درون و اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: دولت دوازدهم باید در انتخاب وزاری بعدی جوان‌گرایی را در دستور کار خود قرار داده و از افراد با انرژی، با انگیزه‌تر و شاداب‌تری در دولت خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه وزرای دولت دوازدهم باید به آرمان‌های انقلاب اسلامی معتقدتر باشند، خاطرنشان کرد: کاری به بحث‌های جناحی نداریم و در هر صورت دولت روحانی به عنوان دولت منتخب مردم درصدد استفاده از سلایق همسو با خود است، اگرچه وقتی ادعای اعتدال می‌کند باید از همه سلایق به خصوص آن 40 درصدی که در انتخابات موفق به پیروزی اکثریت آرا نشدند، استفاده کند اما انتظار می‌رود از هر جناحی که استفاده می‌شود لااقل افرادی معتقدتر نسبت به آرمان‌های انقلاب باشند.

** جمهوری اسلامی نیازمند هیأت دولتی قوی و بانشاط است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین انتظار می‌رود تا افرادی که در مواضع فکری خود محکم‌تر هستند به عنوان وزیر انتخاب شده و وزرا از کسانی انتخاب شوند که به استفاده از ظرفیت‌های درونی نظام نیز معتقد باشند.

معتقد به کار بیشتر باشند که اگر در 4 سال آینده کمر همت را نبندند و کار نکنند، با فشاری که دشمن به نظام وارد می‌کند و حوادثی که در منطقه اتفاق می‌افتد مشکلات زیادی به وجود می‌آید، بنابراین جمهوری اسلامی نیازمند یک هیأت دولت محکم، قوی، بانشاط، با انگیزه و مصمم است که امیدواریم دولت آن را به نحو احسن معرفی کند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.