سرویس: اخبار شهرستان 18:45 - سه شنبه 20 تیر 1396

از سوی بانوان بخش مرکزی شهرستان اصفهان صورت می‌گیرد؛

اجتماع بزرگ رهروان حضرت زینب(س) در کوه صفه اصفهان/ پویش بانوان شرق اصفهانی در صیانت از حریم خانواده

مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اصفهان گفت:‌ ده ها برنامه از سوی بانوان شرق اصفهان، در راستای حمایت از چادر به عنوان حجاب برتر و جوابی دندان شکن به مبلغان بی حجابی است.

مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه سپاه امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به گرامیداشت روز حجاب و عفاف در شرق اصفهان از اجرای ده ها برنامه در منطقه خبر داد و گفت: مناطق تابعه ناحیه مقاومت سپاه امام علی(ع) در پاسخ به کمپین های مقابله با حجاب از سوی بیگانگان و همچنین در راستای ترویج حجاب برتر اقدام به برگزاری ده ها عنوان برنامه در شرق اصفهان کرده اند که می توان به راهپیمایی زنان چادر سفید ورزنه تا تجمع خواهران محجبه براآن جنوبی و شمالی در کوه صفه اصفهان اشاره کرد.

لیلا امینی هرندی با بیان برنامه ویژه دختران چهار تا 12 سال در شهر هرند، اظهار کرد: این ویژه برنامه با حضور حجت الاسلام خوش قامت در شهر هرند برگزار می شود و سعی شده است که تنوع کار به صورت ویژه در نظر گرفته شود.

وی افزود: در حوزه بسیج حضرت معصومه(س) واقع در شهر ورزنه، راهپیمایی چادر سفیدان ورزنه ای از یادمان شهدای گمنام این شهر تا امامزاده میر زین‌العابدین(ع) برگزار می شود و سعی ما این است که این برنامه بتواند پاسخ متفاوت به چهارشنبه های سفید دهد.

مدیر بسیج جامعه زنان شرق اصفهان با اشاره به برنامه های متنوع دیگری که قرار است در روزهای 21 و 22 تیرماه در شهر هرند، کوهپایه، اژیه و محمد آباد برگزار شود، تاکید کرد: همایش بزرگ حجاب با حضور بانوان هرندی و با سخنرانی همسر شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان، اجتماع بانوان شهر کوهپایه همراه با سخنرانی حجت الاسلام داستانپور و همایش بانوان شهر محمد آباد و شهر اژیه از برنامه های کیفی شرق اصفهان در صیانت از حریم خانواده است.

وی از برگزاری تجمع خواهران بخش مرکزی شهرستان اصفهان در کوه صفه اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: 1600 نفر از خواهران 18 تا 36 سال منطقه برآان جنوبی و شمالی صبح روز پنج شنبه 22 تیر ماه سال جاری در اجتماعی بزرگ واقع در کوه صفه، حرکت خود در صیانت از حریم خانواده را نشان می دهند.

*حجاب سرآمد همه خوبی هاست

فرمانده حوزه صدیقه طاهره(س) در بخش دیگر گفتگو با اشاره به اینکه هدف ما در اجرای برنامه های حجاب و عفاف، ترویج حجاب اسلامی به همه خانواده ها است، گفت: پوشیدگی زنان و رفتار متین جوانان از مرد و زن در اجتماع، همواره سدی محکم در برابر وسوسه های شیطانی بوده و می تواند کانون خانواده ها را بیش از پیش محکم و پایدار کند.

سکینه قنبری افزود: وقتی که زن حجاب اسلامی را رعایت کند قطعا ارامش خاطری برای خود به ارمغان آورده است و می طلبد که همه بانوان به حجاب اسلامی به عنوان تجلی زیبای های معنوی زن نگاه کنند.

وی اذعان کرد: حجاب سرآمد همه خوبی هاست و امنیت خاطر را به جامعه هدیه می کند و در این رابطه وظیفه ما صیانت از حریم خانواده با برپایی برنامه های متنوع و جذاب است که در این دو سال بانوان بخش براآن جنوبی، با حضور پربار خود در راهپیمایی روز حجاب و  عفاف اصفهان، رسالت خود در رساندن پیغام مهم در زمینه حفظ حجاب اسلامی را عملی کرده اند.

مسئول حوزه خوهران بسیج برآان جنوبی ضمن تاکید بر حضور بانوان در اجتماع بزرگ رهروان حضرت زینب(س) در کوه صفه اصفهان، خاطرنشان کرد: هرچه حجاب و پوشش ظاهری بیش‌تر و بهتر باشد، این نوع حجاب در تقویت و پرورش روحیه‌ی باطنی و درونی عفت، تأثیر بیش‌تری دارد و امیدواریم دختران جوان محجبه با حضور در تجمع روز 22 تیر واقع در کوه صفه، این پیام را به همگان برسانند.

انتهای پیام/

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.