سرویس: اجتماعی 13:03 - سه شنبه 20 تیر 1396

در موزه مردم شناسی شهر محمد آباد جرقویه سفلی؛

نمایشگاه مدافعان حریم حجاب و عفاف افتتاح شد/ تصاویر

امام جمعه شهر محمدآباد در موزه مردم شناسی گفت: عفاف و حجاب از نظر بحث قانونی و هم شرعی بسیار مهمی است و دشمنان برای رسیدن به هدفشان اول عفت را می گیرند و بعد بی حجاب به وجود می آید.

به گزارش اصفهان شرق از محمدآباد جرقویه، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم حجاب، امروز در موزه مردم شناسی شهر محمدآباد با همت کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهر برگزار شد.

امام جمعه شهر محمدآباد در رابطه با عفاف و حجاب گفت: عفاف و حجاب از نظر بحث قانونی و هم شرعی بسیار مهمی است و دشمنان برای رسیدن به هدفشان اول عفت را می گیرند و بعد بی حجاب به وجود می آید.

حجت الاسلام سید حسین هاشمی با اشاره به اینکه چه ارزشی برای دشمن دارد که اینقدر در مورد عفاف و حجاب ما سرمایه گذاری کند، افزود: وقتی این چند تار مو از مقنعه یا روسری خانم بیرون بیاید کم کم باعث پاشیدن بنیاد خانواده ها می شود و زمانی که مردم غرق در بی عفتی شوند دیگر جامعه برایشان مهم نیست.

وی بالاترین عبادت را عفت معرفی و خاطر نشان کرد: عفت برای زنان و مردان مفید است ولی در اسلام بر عفت زن بیشتر تأکید شده چون اگر زن عفت خود را حفظ کند، در ادامه عفت مرد نیز تأمین می شود و در نتیجه جامعه حفظ خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی اظهار کرد: بی عفت ترین مردان نیز از زنان بی حیا خوششان نمی آید و برای انتخاب همسر به دنبال زن عفیف می گرددند.

 

انتهای پیام/ معتمدی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.