سرویس: اقتصادی 15:00 - دوشنبه 19 تیر 1396

بررسی موضوع آب در جلسه کمیسیون امنیت ملی؛

سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به اصفهان برای بررسی موضوع آب

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر اعضای کمیسیون طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دو استان چهار محال بختیاری و اصفهان برای بررسی موضوع آب در شورای تامین دو استان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه) این کمیسیون گفت:‌ بروجردی در ابتدای جلسه با اشاره به موضوع آب و امنیت آن گفت، ضرورت دارد کمیسیون و کمیته امنیت آب موضوع را با حساسیت دنبال کند. در پی همین اهمیت، کمیسیون آخر همین هفته یعنی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در دو استان چهار محال بختیاری و اصفهان حضور پیدا خواهد کرد تا مسئله فی مابین در شورای تامین دو استان بررسی شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین تاکید کرد: نکته بعدی، تاکید بر ضرورت وجود ملاقات مردم و موکلان با نمایندگان است و باید قادر به ملاقات آسان با وکلای خود باشند منتهی باید مدیریت درست و دقیق شود.

نوریان در همین زمینه گفت: مردم از کمبود آب گله ندارند از بی‌عدالتی در توزیع آب‌گله مند هستند چرا استانی که خودش با کمبود آب روبرو ست، باید آب به روستاهای دیگر بدهد؟

سخنگوی کمیسیون گفت:‌ در ادامه جلسه، کمیته امنیت آب تشکیل شد. در این جلسه با توجه به اینکه برومندی به عنوان نایب رئیس کمیسیون در اجلاس دوم انتخاب شد، مسئولیت کمیته امنیت آب را به حسن بیگی واگذار کرد. در این جلسه که مسئولین وزارت نیرو در حوزه آب حضور داشتند وقشقاوی معاون وزیر امور خارجه نیز حضور داشت موضوع آب به ویژه آب‌های مرزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.