سرویس: اجتماعی 13:32 - دوشنبه 19 تیر 1396

از سوی بانوان سفیدپوش ورزنه‌ای صورت می‌گیرد

پاسخی سفید رنگ به «چهارشنبه‌های سفید»

مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اصفهان گفت:‌ راهپیمایی چادر سفیدان ورزنه‌ای از یادمان شهدای گمنام این شهر تا امامزاده زین‌العابدین در راستای حمایت از چادر به عنوان حجاب برتر و جوابی متفاوت به طرح چهارشنبه‌های سفید است.

به گزارش اصفهان شرق، لیلا  امینی هرندی با اشاره به فعالیت‌های بانوان بسیجی شرق اصفهان اظهار داشت: گرامیداشت روز حجاب و عفاف امسال پربارتر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فعال شدن کمپین‌هایی با هدف کشف حجاب از سوی شبکه‌های بیگانه،‌ اهمیت پرداخت به موضوع حجاب با برنامه ریزی مؤثر از طرف نیروهای متعهد و انقلابی بیشتر خود را نشان می‌دهد.

مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اصفهان ادامه داد: در همین راستا مناطق زیر مجموعه ناحیه امام علی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته عفاف و حجاب می‌کنند.

امینی هرندی اضافه کرد: ‌نه به پوشاک خارجی و فروشگاه ملزومات حجاب، همایشی با حضور استاد بانکی پیرامون خانواده، فراخوان طرح‌های قابل اجرا برای مقابله با چهارشنبه‌های سفید و تقدیر از زنان محجبه کارآفرین از جمله برنامه‌های شاخص در منطقه کوهپایه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حوزه 2‌ ناحیه که شامل شهر هرند و روستاهای پیرامونی می‌شود، نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در کتابخانه‌ها، هماهنگی با ائمه جماعات برای تبیین واقعه گوهرشاد و‌ همایش عمومی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم را خواهیم داشت.

مدیر بسیج جامعه زنان ناحیه امام علی (ع) اصفهان گفت:‌ در حوزه 6 و در منطقه بن رود راهپیمایی چادر سفیدان ورزنه ای از شهدای گمنام این شهر تا امامزاده زین‌العابدین خواهیم داشت که جوابی متفاوت به طرح چهارشنبه‌های سفید است.

به گفته امینی هرندی، اجتماع و راهپیمایی بانوان،‌ روانشناسی حجاب،‌ فعالیت‌های مجازی از جمله تولید محتوا در کانال تلگرامی، تشویق کودکان حجاب برتر و اجتماع 500 نفر در کوه صفه از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی‌شده برای هفته عفاف و حجاب در شرق اصفهان است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.