سرویس: فرهنگ و هنر 10:40 - یکشنبه 18 تیر 1396

بزرگترین رویداد فضای مجازی اصفهان به همت جوانان مومن و ارزشی؛

جشنواره رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان آغاز به کار کرد +نحوه ثبت نام

بزرگترین رویداد عرصه فضای مجازی استان اصفهان در یک دهه گذشته، از ۱۷ تیرماه آغاز به کار کرد. افراد، موسسات و نهادهای فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال استان اصفهان می توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isffestival.ir در جشنواره ثبت نام نمایند

به گزارش اصفهان شرق، نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان از تاریخ ۱۷ تیرماه با اعلام عمومی فراخوان شروع به کار کرد. این جشنواره به همت سازمان رسانه ای سراج (استان اصفهان) و فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان و خانه انقلاب برگزار می شود.
افراد، گروه ها، موسسات و نهادهای فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال استان اصفهان می توانند تا ۳۱ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.isffestival.ir ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، در جشنواره ثبت نام نمایند.

احمد فروزبخش دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفتگو با رسانه ها گفت: از جمله اهداف این جشنواره که به همت جوانان مومن و ارزشی شهر اصفهان و با همکاری مسؤولان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، می‌توان به آشنایی عموم مردم با بخش‌های پاک و شاخص فضای مجازی، آشنایی مسؤولان استان با فعالیت‌های و توانمندی‌های فضای مجازی استان و معرفی محصولات خوب و در خور شان مردم استان جهت استفاده و خرید اشاره کرد.

این جشنواره در هشت بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری-تحلیلی، پایگاه های اینترنتی (سایت ها)، بازی و پویانمایی، کانال ها و شبکه های فضای مجازی، تلفن همراه و نرم افزار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش فناوری های نوین و سواد فضای مجازی و رسانه ای برگزار می گردد.
لازم به ذکر است علاوه بر اهدای جوایز ویژه به برترین ها در بخش های مختلف، نمایشگاهی نیز از منتخبین جشنواره از تاریخ دهم تا سیزدهم مرداد ماه سال جاری در شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ندای اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.