سرویس: اخبار شهرستان 17:21 - جمعه 16 تیر 1396

امام جمعه نصراباد:

پرداخت مالیات تکلیف شرعی و قانونی است

حجت الاسلام کمال دشتی گفت: پرداخت مالیات تکلیف شرعی و قانونی و اتکا به درامدهای مالیاتی از پایه های اصلی و اساسی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته مالیات گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اتکا به درآمدهای مالیاتی به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی و اساسی تحقق آن سیاست‌هاست.

حجت الاسلام و المسلمین کمال دشتی افزود:  اقتصادی که مقاوم است یکی از پایه هایش متکی بودن به مالیاتی است که صاحبان مشاغل و مغازه داران و کسبه که مالیات بر گردنشان هست بپردازند.

وی همچنین با اشاره به مطالب و نکاتی که ولی امر مسلمین درباره ضرورت و اهمیت مالیات بیان کرده اند افزود: پرداخت مالیات اولا تکلیف شرعی است و هم تکلیف قانونی است که مالیات پرداخته شود و این کار لازمه ان مشارکت عمومی و تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات است.

امام جمعه نصرآباد در این باره تصریح کرد:  فرصت تسلیم اظهارنامه برای صاحبان مشاغل تا پایان خرداد بود و مسئولان مالیاتی بخش انتظار داشتند مردم بخش به ویژه شهر نصراباد بیشتر همکاری و مشارکت کنند.

 حجت الاسلام کمال دشتی گفت: این روز و هفته مالیات را به خدمت کسانی که دلسوزانه در بحث امور مالیاتی کشور و بخش در حال فعالیت هستند تبریک عرض می کنیم و امید است که با مشارکت بیشتر تجار و بازرگانان و مغازه‌داران و همه کسانی که مشمول پرداخت مالیات هستند همه با هم برای ساخت و پیشرفت ایران اسلامی همکاری نموده و قدم برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.