سرویس: اجتماعی 19:30 - پنجشنبه 15 تیر 1396

به زودی؛

تکمیل تصفیه خانه شهر اژیه در دستور کار قرار گرفت

به گزارش اصفهان شرق، در پی مشکلات پیش آمده در خصوص اجرای فاضلاب شهر اژیه و درخواست مکرر شهروندان طی هماهنگی انجام شده توسط شهرداری جلسه  ای با حضور ترابی بخشدار جلگه، مجید قربانی شهردار اژیه و روز بهانی رییس آبفای جلگه در دفتر امینی مدیر عامل شرکت ابفای استان اصفهان برگزار گردید. در این جلسه […]

به گزارش اصفهان شرق، در پی مشکلات پیش آمده در خصوص اجرای فاضلاب شهر اژیه و درخواست مکرر شهروندان طی هماهنگی انجام شده توسط شهرداری جلسه  ای با حضور ترابی بخشدار جلگه، مجید قربانی شهردار اژیه و روز بهانی رییس آبفای جلگه در دفتر امینی مدیر عامل شرکت ابفای استان اصفهان برگزار گردید.

در این جلسه شهردار اژیه از روند اجرای تسویه خانه اژیه و مراحل پایانی اجرای حفاری شبکه فاضلاب شهر اژیه مطالبی را عنوان کرد.

امینی مدیر عامل شرکت ابفای استان اصفهان قول مساعد نسبت به بکارگیری پیمانکار و اتمام تسویه خانه شرکت آبفا داد.

طرح  تصفیه خانه شهر اژیه برای حفاظت از منابع سفره‌های آب زیرزمینی و حفظ سلامت عمومی مردم این شهر، صیانت از محیط زیست و استفاده بهینه از پساب‌های فاضلاب برای مصارف آبیاری فضای سبز مفید خواهد بود.

اجرای پروژه های فاضلاب در شهرها و روستاها از لحاظ زیست محیطی بسیار ارزشمند هستند این درحالی است که اجرای پروژه های فاضلاب در مناطق خشک مانند شرق استان اصفهان به مراتب با اهمیت تر از دیگر مناطق است چرا که بهره مندی از پساب تصفیه خانه فاضلاب می تواند تا حدودی از تبعات خشکسالی در این مناطق بکاهد.

شهر اژیه از توابع شهرستان اصفهان واقع در بخش جلگه در فاصلهٔ ۷۵ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.