سرویس: اجتماعی 14:06 - جمعه 16 تیر 1396

همزمان با اوج مسافرت های تابستانی؛

پیش بینی ۱۴۵ مدرسه برای اسکان مسافران تابستانی در استان اصفهان

145مدرسه با ظرفیت هزار و ۳۰۰ کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در استان اصفهان پیش بینی و آماده شده است.

به گزارش اصفهان شرق، محمد میرپور، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به آغاز طرح مسافرت های تابستانه و حضور مسافران در استان اصفهان گفت: پیش بینی و تمهیدات لازم برای اسکان مسافران صورت گرفته که کارکنان آموزش و پرورش و عموم مردم از این امکانات می توانند استفاده کنند.

وی افزود: 145 مدرسه با ظرفیت هزار و 300 کلاس برای اسکان مسافران تابستانی در استان اصفهان پیش بینی و آماده و امکانات رفاهی در این مدارس برای مسافران تامین شده است.

میرپور با اشاره به اینکه مدارس و کلاس های اسکان دو درجه تجیهز شده اند، اظهارداشت: 150 کلاس ویژه و مابقی از نوع الف است که امکانات رفاهی خوبی تا حد توان برای مسافران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 53 هزار خانوار در از امکانات اسکان مسافران برخوردار شدند تصریح کرد: استان اصفهان در ایام نوروز و اسکان تابستان در کیفیت خدمات ممتاز و پیشتاز بوده و همواره خدمات خوبی را عرضه کرده است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: فعالیت های فرهنگی در مدارس برای مسافران انجام می شود و 38 پایگاه اسکان در سراسر استان اصفهان تا 28 شهریورماه به مسافران خدمات اسکان ارائه می کنند.

انتهای پیام/خبر فارسی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.