سرویس: فرهنگ و هنر 18:15 - پنجشنبه 15 تیر 1396

در حمایت از هموطنان ارمنی صورت گرفت

نامه نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد برای توقف اکران دو فیلم

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توقف اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» را خواستار شدند.

به گزارش اصفهان شرق، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی تأکید کردند: اخیراً اکران دو فیلم سینمایی مبتذل به نام‌های «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» سبب نگرانی جمعی از نمایندگان مجلس را فراهم آورده است.

در ادامه این نامه آمده است: از آنجایی که قرآن مجید به کلیه ادیان و پیامبران اولوالعزم احترام و تقدس قائل است و با توجه به فرمان ولی امر مسلمین بر حفظ وحدت ملی و احترام متقابل به همبستگی موحدان در مبارزه با استکبار و صهیونیستم بین‌المللی که از مسائل اساسی است، لذا انتظار می‌رود که جنابعالی به عنوان مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه اکران و نشر این دو فیلم جلوگیری به عمل آورده و از ادیان مقدسی که به ساحت آن‌ها توهین شده، دلجویی و از اختلاف‌افکنی در صفوف واحد ملت شریف و بزرگوار ایران ممانعت به عمل آورید.

 

 

بر اساس این گزارش، اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» که آخرین روزهای اکران خودرا سپری می‌کند، با انتقاد جامعه‌‏ ارامنه و مسیحیان کشورمان همراه است.

پیش از این، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز این دو فیلم را در سینماهای خود اکران نکرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.