سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:26 - یکشنبه 11 اسفند 1392

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان:

ساماندهی کارگاههای موزاییک سازی اصفهان در دستور کار!

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه انتقال کارگاههای موزاییک سازی به شهر بزرگ اصفهان در اسفندماه سال جاری آغاز شده است،اظهار داشت: متقاضیانی که تا تاریخ ۲۸ اسفندماه موفق به عقد قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان شوند از تسهیلات وی‍ژه ای برخوردار خواهند بود.

به گزارش اصفهان شرق، سید رضا حکیم فعال با بیان این خبر گفت: در راستای ساماندهی مشاغل شهری و به دنبال پیگیریهای متعدد و برگزاری جلسات مختلف با حضور مسئولان استانی و شهری و اعضاء اتحادیه موزائیک سازها انتقال کارگاههای موزائیک سازی به شهرک بزرگ اصفهان از اسفند ماه سال جاری آغاز شده است.

وی در خصوص فعالیت کارگاههای موزائیک سازی در سطح شهر و موقعیت مناسب شهرک بزرگ اصفهان افزود: پس از بررسی های کارشناسانه توسط مسئولان و اعضاء اتحادیه موزائیک سازها بهترین مکان از نظر موقعیت و امکانات موردنیاز این صنف، شهرک بزرگ اصفهان اعلام و جهت جابجایی شاغلان در این صنف معرفی گردید .

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: فعالیت واحدهای موزائیک سازی با توجه به نوع فعالیتشان و مجاورت این واحدها با منازل مسکونی که به دنبال گسترش فضای شهری و اضافه شدن حاشیه شهر به هسته مرکزی رخ داده است باعث بروز مشکلات بسیاری برای شهر و همچنین ساکنان اطراف شده بود.

حکیم فعال با اشاره به اینکه 200 کارگاه موزاییک سازی در مناطق 2 و 11 فعالیت می کنند، اظهار داشت: با جابه جایی این واحدها به محل جدید بسیاری از معضلات و مشکلات مرتبط حل خواهد شد .

وی با اشاره به نتایج مثبت ساماندهی صحیح و اصولی مشاغل مزاحم ادامه داد: درچند ماه گذشته جلسات متعددی با حضور مسئولان استانداری ، ‌شهرداری ، نمایندگان صنف ،‌ سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری ، ‌شرکت شهرکهای صنعتی ، ‌محیط زیست و اتاق اصناف برگزار شده که تلاش همگی در جهت ساماندهی هر چه بهتر این واحدهای صنفی بوده و به زودی نتایج مثبت آن روشن خواهد شد .

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد : با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و هماهنگی های انجام شده با این مجموعه مقرر گردید متقاضیانی که تا تاریخ 28 اسفندماه امسال موفق به عقد قرارداد واگذاری زمین در شهرک صنعتی بزرگ اصفهان شوند از تسهیلات ویژه ای برخوردار خواهند بود.

حکیم فعال اضافه کرد: در این راستا از متقاضیان هزینه ای بابت زمین و پروانه ساخت دریافت نخواهد شد و 5 سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود وً هزینه خدمات بصورت اقساط دریافت می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.