سرویس: اجتماعی 12:00 - چهارشنبه 14 تیر 1396

در مراسم تودیع و معارفه ریاست جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد؛

حیات طیبه هدف آموزش و پرورش است/ لزوم خود افزایی و هم افزایی مدیران

همزمان با روز قلم در مراسمی از زحمات مدیریت سابق آموزش و پرورش جرقویه علیا تکریم و ریئس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با روز قلم در مراسمی از زحمات مدیریت سابق آموزش و پرورش جرقویه علیا تکریم و رییس جدید این اداره معرفی شد.

این مراسم با حضور مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، بخشدار، مدیران سابق اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا، فرهنگیان، مدیران مدارس و مسئولان ادارات و ارگان های منطقه از زحمات 30 ساله عباس نوریان تقدیر و عباس تیموریان به عنوان مدیریت آموزش و پرورش معرفی شد.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به حیات طیبه که هدف آموزش و پرورش است گفت: برای رسیدن به حیات طیبه باید زیر ساخت ها فراهم شود و یکی از این موارد که باید به ان توجه شود، سرمایه انسانی است.

مسعود حمیدی ادامه داد: سرمایه انسانی همان تجارب، دانش ها و مهارت هایی است که افراد در طول خدمت خود کسب می کنند و ما باید از تجارب افرادی که بازنشسته می شوند استفاده کنیم.

وی افزود: اگر ما از تجارب این افراد استفاده کنیم در دو شاخه و آیتم صرفه جویی کرده ایم یکی در مصرف انرژی و دیگری در زمان، و این دو آیتم در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی نام گرفته است بسیار مهم است.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه افزود: یک مدیر با خود افزایی و هم افزایی می تواند باعث توسعه پایدار و همان حیات طیبه مبنی بر ارزش های دینی و اسلامی شود.

حمیدی در ادامه از زحمات مدیریت سابق اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که مدیریت جدید این اداره از تجارب مدیران سابق استفاده کند.

عباس تیموریان مدیریت جدید آموزش و پرورش نیز در سخنانی از خداوند متعال خواست تا بتواند فردی مفید در این منطقه باشد و شاهد توسعه و پیشرفت در حوزه های آموزشی و پرورشی باشیم که این موضوع همکاری و تعامل همه نهادها و ارگان های منطقه را می طلبد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.