سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 11:32 - سه شنبه 13 تیر 1396

با پیگیری اصفهان شرق انجام شد؛

نوسانات شدید ولتاژ برق جرقویه علیا کنترل شد/ نصب اتوبوستر در شبکه برق

به همت پایگاه خبری اصفهان شرق و به دنبال انتشار خبری در قالب تذکر به مسئولان برق شهرستان مبنی بر افزایش نوسانات برق، با نصب اتوبوستر در شبکه برق، مشکل مربوطه مرتفع شد.

به گزارش اصفهان شرق، به دنبا انتشار خبری در سایت خبری اصفهان شرق مبنی بر کاهش ولتاژ برق و وارد شدن خسارتی به مردم در چند روز گذشته و همچنین پیگیری این موضوع توسط خبرنگار اصفهان شرق، مشکل مربوطه تحت کنترل قرار گرفت.

بخشدار جرقویه علیا در این گفتگو با اذعان به کاهش ولتاژ برق در چند روز گذشته گفت: بخشداری و اداره برق جرقویه علیا موضوع را به طور جد پیگیری کرده و آن را به مسئولان استانی منعکس کرد که خوشبختانه دیروز کارشناسانی از اداره برق شهرستان برای بررسی موضوع و راهکاری در جهت رفع این مشکل از شبکه برق شهر حسن آباد بازدید کردند که مقرر شد در نزدیکی شهر اقدام به نصب یک دستگاه اتوبوستر داشته باشند که این موضوع به سرعت پیگیری شد و امروز اقدام به نصب این دستگاه کردند.

حسین بهزادفر در ادامه افزود: این دستگاه ولتاژ 18 مگاواتی موجود را به 20.5 مگاوات افزایش می دهد و این دستگاه فردا بعد از تست شدن در مدار قرار خواهد گرفت.

وی هزینه این دستگاه را بالغ بر 5 میلیارد ریال عنوان و اظهار امیدواری کرد که بعد از نصب این دستگاه در منطقه جرقویه علیا دیگر نوسانات و خاموشی برق نداشته باشیم.

لینک خبری که پیش از این رسانه ای شده بود

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.