اصفهان شرق

اولین مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم جواد محمدی حین ورود به اصفهان برگزار شد

کدخبر: 137715
1396/04/13 در ساعت 10:59

سرگروه طرح صالحین حلقه شهید پاسدار سعید شجاعی در گفتگو با اصفهان شرق گفت: دوست داشتیم در مراسم تشییع شهید جواد محمدی، از شهدای مدافع حرم «درچه» شرکت کنیم اما چون همزمان با طرح صالحین بود، امکانپذیر نشد و باعث شد، طبق سال قبل، مراسمی به یادبود این شهید بزرگوار در پایگاه بسیج برگزار کنیم.
زهرا شجاعی اظهار کرد: از قبل اعلام شده بود مراسم به یاد یک شهید است و به همین دلیل مردم با نیتِ حضور در یک مراسم معنوی آمده بودند، حدود 50-60 نفر از خانم‌های روستا در رده‌های سنی مختلف حضور داشتند و فیلم «وصیت نامه شهید» در لحظه‌ی ورود شهید محمدی به فرودگاه به نمایش در آمد.
وی افزود: قبل از اکران فیلم، به یاد این شهید مراسمی برگزار شد که تصویر شهدای مدافع حرم را ملموس‌تر کرد، به این صورت مجلس ساده به یک مراسم معنوی تبدیل شد به گونه‌ای که همه با چشمان اشک‌بار فیلم را تماشا کردند و می توان گفت بعد از ورود شهید به خاک ایران باز هم پایگاه نجمه پیش قدم شد.

روستای روران از توابع بخش مرکزی شهرستان اصفهان در منطقه براآن جنوبی واقع شده است که سال گذشته نیز سعادت اکران فیلم هنگامه همزمان با ورود شهید مهدی اسحاقیان از دیگر شهدای مدافع حرم درچه را نیز داشت.

همچنین اولین مراسم سالگرد شهید مهدی اسحاقیان نیز در این پایگاه بسیج برگزار شد.

انتهای پیام/