سرویس: اجتماعی 17:00 - دوشنبه 12 تیر 1396

مدیر کل ارشاد خبر داد:

بررسی راهکارهای برگزاری باشکوه «راهپیمایی عفاف و حجاب» در شورای فرهنگ عمومی اصفهان با حضور وزیر فرهنگ

حجت الاسلام ارزانی، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی این هفته پنجشنبه برگزار می شود و یکی از دستور کارها همین راهپیمایی حجاب و عفاف در روز ۲۱ تیرماه است.

به گزارش اصفهان شرق، مدیرکل ارشاد اسلامی اصفهان  پیرامون برنامه های اصفهان برای روز عفاف و حجاب، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی این هفته پنجشنبه برگزار می شود و یکی از موضوعات دستور کار همین راهپیمایی حجاب و عفاف در روز 21 تیرماه است.

حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از فعالیت ها و بازتاب های راهپیمایی سال گذشته ارائه شده تا در کنار بررسی این گزارش به یک برهان قاطع برای هرچه باشکوه تر برگزارکردن راهپیمایی امسال برسیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ما پیرامون برنامه های انجام گرفته برای افزایش حضورمردم و مسئولان در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این موضوع، اولین شورای فرهنگ عمومی پیش از 21 تیرماه برگزار می شود.

مدیر کل ارشاد اسلامی اصفهان با بیان اینکه اولین جلسه شواری فرهنگ عمومی استان همین جلسه است، خاطرنشان کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه حضور خواهد داشت و ابعاد مختلف راهپیمایی روز عفاف و حجاب در این جلسه بررسی خواهد شد.

ارزانی تاکید کرد: امیدواریم این جلسه کمک و زمینه خوبی به حضور حداکثری مردم عزیز باشد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.