سرویس: اجتماعی 13:13 - شنبه 10 تیر 1396

رئیس شورای اسلامی شهر مطرح کرد؛

لزوم تحقق کامل شهرداری الکترونیک در اصفهان/ عبور از نگاه «فقط عمرانی» در شهرداری‌ها

امینی گفت: تحقق کامل شهرداری الکترونیک و سیستم مکانیزه شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سهولت دسترسی مردم به اطلاعات موردنیاز را فراهم می‌آورد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در صحن علنی یک‌صد و هشتاد و سومین این شورا، با اشاره به روز گرامیداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی 14 تیرماه را به عنوان این روز نام‌گذاری کرده است.

رضا امینی با بیان اینکه چندین سال است که شهرداری‌ها از رویکرد سنتی صرف خدماتی و عمرانی بیرون آمده و در حوزه های دیگر از جمله فرهنگی نیز ورود داشته اند، گفت: ارتقاء شاخصه های شهر و شهروندی هدفگذاری شده است.

وی تأکید کرد: تحقق کامل شهرداری الکترونیک و سیستم مکانیزه شهرسازی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سهولت دسترسی مردم به اطلاعات مورد نیاز را فراهم می‌آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به موضوع بودجه ریزی بر محور عملکرد، اظهار کرد: بر اساس فعالیت های کارشناسی از سوی شورا و شهرداری بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد برای اداره بهتر شهر به شهرداری ابلاغ شده است.

* لزوم استفاده از  ظرفیت رویداد فرهنگی و اجتماعی جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان

امینی با اشاره به میزبانی شهر اصفهان از سی‌امین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، گفت: باید تمام تلاش خود را بر این بگذاریم تا از ظرفیت این رویداد فرهنگی و اجتماعی برای گردشگری و تأمین عمق فرهنگ هنر هفتم در اصفهان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از این ظرفیت همچنین برای کشف استعدادهای داخل کشور به‌ویژه شهر اصفهان بهره برده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان دوازدهم تیرماه را یادآور حادثه تلخ اصابت موشک از ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای کشور عنوان و خاطرنشان کرد: در این حادثه شوم و تلخ تعدادی زیادی از هم‌وطنان ازجمله 66 کودک به شهادت رسیدند، ضمن اینکه از آن به عنوان هفتمین حادثه مرگبار هوایی یاد می‌شود.

امینی با اشاره به 14 تیرماه «روز قلم» اظهار کرد: این روز به خاطر حمایت از فعالان این عرصه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی نام‌گذاری شد، لذا امیدواریم فعالان عرصه نگارش برای رشد و پیشرفت فرهنگی کشور بیش‌ازپیش گام بردارند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.