اصفهان شرق

انتقام سپاه از تروریست ها نمونه روحیه جهادی در مقابل دشمن بود

کدخبر: 137489
1396/04/09 در ساعت 14:05

 به گزارش اصفهان شرق، خطیب نماز جمعه محمد آباد شرق اصفهان در ابتدای سخنان خود با اشاره به آیه ۹۶ سوره مبارکه اعراف یکی از ثمرات تقوی را جاری شدن برکات در زندگی انسان بیان کرد و گفت: راه کسب تقوا، اصلاح درون وکسب فضائل اخلاقی و از بین بردن رذائل اخلاقی است .

حجت الاسلام خلیل کوهگرد ادامه داد: حسادت و دو بهم زنی و سخن چینی بین دیگران نمونه رذائل اخلاقی بوده و این ها از امراض درونی انسان است که اگر علاج نشوند انسان را از درون متلاشی و به بی راهه می کشاند.

خطیب نماز جمعه این هفته در خطبه دوم ضمن سفارش مردم به تقوای الهی به بیان تبیین سخنان رهبر انقلاب در عید سعید فطر پرداخت و افزود: اتحاد و همبستگی حول محور ولایت عامل پیش برنده و موتور متحرک انقلاب است و با این نقشه راه است که انگیزه های انقلابی در جهت اهداف و آرمان های انقلاب حاصل می شود.

وی با اشاره به تقویت بنیه دفاعی کشور خاطر نشان کرد: تقویت بنیه نظامی عامل بازدارنده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین دشمنان دین خداست و این دستور صریح قرآن است.

این خطیب جمعه با تقدیر وتشکر از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران این اقدام را روحیه جهادی علیه دشمنان دین خدا و ولایت پذیری آن ها در پرتو سخنان رهبری دانست.

حجت الاسلام کوهگرد در ادامه سخنان خود در بین نمازگزاران محمد آباد با اشاره به ایجاد کارهای فرهنگی به مقوله آتش به اختیار پرداخت و این را دستوری در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بیان کرد.

وی به واقعه ۱۲ تیرماه و انهدام هواپیمای مسافربری ایران هم اشاره کرد و گفت: این روز آخرین روز هفته حقوق بشر امریکایی است که در این روز امریکای خون خوار هواپیمای مسافربری ایران را به موشک بست.

خطیب جمعه همچنین افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که رابطه امریکا و ایران مانند گرگ و میش است، این دشمنی امریکا با ایران را می توان در منهدم کردن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس مشاهده کرد که در آن نزدیک به ۳۰۰ هموطن ما شهید شدندکه این نماد خون خواری امریکاست.

کوهگرد در پایان با اشاره به فرموده رهبرمعظم انقلاب مبنی بر بی اعتماد بودن امریکا ابراز کرد: امریکا علیه ملت ایران مرتکب جنایات متعددی شده که در تاریخ ثبت و ضبط است و این ها هشدار محکمی است برای آن دسته از افراد که این دولت مستکبر را حافظ منافع این نظامی الهی می دانند و خواستار رابطه با امریکا هستند.

انتهای پیام/اصفهان شرق