سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:59 - یکشنبه 11 اسفند 1392

در جلگه و جرقویه برگزار شد

دومین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه آزمون کتبی و شفاهی دومین مرحله طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در بخشهای جلگه، جرقویه علیا و سفلی برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی اوقاف وامور خیریه جلگه و جرقویه آزمون کتبی و شفاهی طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم همزمان با سایر نقاط کشور در بخشهای جلگه، جرقویه علیا و سفلئ در 10 رشته حفظ با حضور بیش از 300 نفر از قرآن آموزان برگزار گردید.

حسین اکبر سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش جلگه و جرقویه با اشاره به این طرح اظهار داشت:  از مزایای این طرح علاوه بر آشنایی با معارف قرآن و زندگی اهل بیت، اعطای گواهی معتبر پایان طرح به قرآن آموزانی که حداکثر نمره را کسب کنند اعطا خواهد شد.
این طرح در وهله اول در امامزادگان (سیدمحمدطالجرد، عبدالعزیزشاهطور، عبدالمظفر سیان جرقویه و ابوسعید  دستجرد جرقویه ) برگزار گردید و  در سال آینده امامزادگان اسحاق هرند و عبدالواحد قهی میزبان برگزاری این طرح خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به اداره اوقاف و امور خیریه جلگه و جرقویه به نشانی هرند خ امامزاده اسحاق طبقه فوقانی صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) مراجعه و یا باشماره 03126332555 تماس حاصل نمایند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش جلگه و جرقویه ابراز داشتند که دست تمام خیّران و نیک اندیشانی که مایل به مساعدت مالی جهت غنی سازی این طرح عظیم می باشند را به گرمی میفشریم.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “دومین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم”

  1. kkkkk گفت:

    این آقا فک کنم رئیس ورزنه هم هس.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.