سرویس: اخبار شهرستان 00:13 - پنجشنبه 08 تیر 1396

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

تغییر افکار برخی جوانان توسط دشمن، ریشه 1400 ساله دارد

استاد دانشگاه اصفهان در جمع مردم حسن آباد گفت: امروز دشمنان ما افکار جوانان را نشانه رفته اند و درصدد تغییر و کشتن افکار مردم هستند.

به گزارش اصفهان شرق، امشب به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یارانش جلسه ای روشنفکری از طرف کانون بسیج فرهنگیان و حوزه مقاومت بسیج پنج امام محمد باقر(ع) با حضور جوانان و بسیجیان در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار با اشاره به واژه منافق گفت: افراد منافق از زمان پیامبر اسلام در جامعه وجود داشته است و در اوایل انقلاب نیز منافقین با استفاده از ترور شخصیت ها باعث ضربه زدن به انقلاب و اسلام می شدند مثلا در دهه ی60 یکی از این اقدامات شوم، انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت دکتر بهشتی و یارانش بود یا انفجار دفتر نخست وزیری که باعث شهادت باهنر و رجایی شد.

وی در ادامه افزود: در دهه ی 60 منافقین با نفوذ در سازمان ها و نهادها با استفاده از تجهیزات جنگی باعث ضربه به انقلاب می شدند ولی امروزه انها دیگر از اسلحه و جنگ و خونریزی استفاده نمی کنند بلکه با کار کردن روی افکار جوانانی که فراز و نشیب های انقلاب را ندیده اند کار می کنند و در صدد تغییر فکر های انها هستند.

این کارشناس ادامه داد: جنگ داخلی به نام جنگ نرم به مراتب سخت تر است؛ چرا که در اوایل انقلاب دشمنان و منافقان می گفتند که ما در خارج از کشور با نظام اسلامی مبارزه می کنیم ولی امروز می گویند ما می خواهیم در داخل کشور با انقلاب مبارزه کنیم.

وی با اشاره به موضوع آتش به اختیار گفت: موضوع آتش به اختیار به معنی بی قانونی و هرج و مرج نیست بلکه کار دقیق فرهنگی است و افراد باید در صورتی که مسئول مربوطه وظیفه خود را انجام ندهد و واکنشی نشان ندهد باید وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

 

2 نظر در مورد “تغییر افکار برخی جوانان توسط دشمن، ریشه 1400 ساله دارد”

  1. جلال گفت:

    دشمنان خارجی و آمریکا به نقل از امام خمینی (ره) هیچ غلطی نمیتوانند بکنند .
    متاسفانه دشمنان داخلی همان هایی که ادعای روشنفکری دارند در حال ضربه زدن هستند ،
    سرلوحه اقداماتمان فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) باید باشد ، فصل الخطاب ایشان است ،
    آتش به اختیار فرهنگی یعنی وقتی احساس خطر کردید ، وقتی از مسئولین بالا دستی ناامید شدید ، آتش به اختیار بروید کار فرهنگی کنید ، متاسفانه بعضی ها با سوء استفاده از فرمایشات ایشان با مکر و حیله خواستند آتش به اختیار را به گونه ای دیگر نشان دهند ، آتش به اختیار هرج و مرج نیست در واقع نوعی یاد آوری است به مسئولان که بدانند اگر کوتاهی کردند ما بیکار نمینشینیم ، ما انقلابی هستیم …
    آتش به اختیار ……….

  2. حاج حسن گفت:

    اصلا در متن بالا یک کلمه راجع به (تغییر افکار برخی جوانان توسط دشمن، ریشه ۱۴۰۰ ساله دارد)وجود داشت که اینطور متن زدید
    فکر کنم حتی مطلب را خودتان هم نخواندید
    همین طور کپی و سپس پیست کردیدو مطلب را برای دیگران گذاشته اید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.