سرویس: اجتماعی 15:15 - چهارشنبه 07 تیر 1396

دکتر مهدی جمالی نژاد؛

همه کودکان اصفهانی سینما را تجربه کنند/اهدای بلیط رایگان شهردار به بچه‌های اصفهان

از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک از سوی سازمان یونسکو نام گرفته است، بلیط‌های این جشنواره برای دانش آموزان به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق، شهردار اصفهان اظهار داشت: همه کودکان و نوجوانان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به ربات تلگرامی @icff_bot یک بلیط رایگان و 18 بلیط با 75 درصد تخفیف را دریافت کنند همچنین هر کاربر می‌تواند این ربات را به افراد مختلف معرفی و از تخفیف‌های ویژه‌تری برخوردار شود.

دکتر مهدی جمالی نژاد در ادامه گفت: جشنواره سی‌ام فیلم کودک و نوجوان را  کیفی‌ترین جشنواره در بین ادوار گذشته است و از آنجایی که اصفهان شهر دوستدار کودک از سوی سازمان یونسکو نام گرفته ، بلیط‌های این جشنواره برای دانش آموزان هم به صورت رایگان و نیم بها خواهد بود.

برنامه‌هایی نیز در باغ نور برای کودکان و نوجوانان و نکوداشت‌هایی برای چهره‌های مطرح سینمایی در کنار این جشنواره برپا می شود.

شهردار اصفهان در خصوص حمایت از تولید در این دوره از جشنواره کودک نیز ابراز داشت: اولین بار در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، ۴۰ فیلم کوتاه با موضوع کودک و نوجوان کلید می‌خورد.

در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  88 میهمان از ۴۴ کشور در این رویداد فرهنگی هنری شرکت می کنند، ۳۰ داور از کشورهای مختلف هستند که ۶ نفر از آنها اصفهانی هستند، در سطح ملی نیز ۶۶ داور در سطح ملی حضور دارند که همگی اصفهانی اند.

اختتامیه آن در سالن کوثر اصفهان خواهد بود.

 

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.