اصفهان شرق

دو تیم پرتوان ورزشی بر سکوی قهرمانی ایستادند/تصاویر

کدخبر: 137070
1396/04/05 در ساعت 10:09

به گزارش اصفهان شرق، این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان با همکاری اداره تربیت بدنی و حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر (ع) از تاریخ 8/3/96 با حضور 9 تیم در رده بزرگسالان و 4 تیم در رده جوانان آغاز شدو تم ها در مدت 25 شب با هم به رقابت پرداختند و در هر دوره 49 بازی با قضاوت 10 داور ادامه یافت.

در طول این مسابقات 268 گل از خط دروازه ها گذشت که 59 گل آن متعلق به رده بزرگسالان و 32 گل متعلق به رده جوانان بود.

بیشترین گل زده توسط تیم درخشش کمال آباد با 54 گل و تیم حاج همت با 17 گل زده کمترین گل زده را به خود اختصاص داد.

در این دوره از مسابقات 104 کارت زرد و قرمز در هر دو رده از جیب داوران خارج شد که 61 کارت زرد و 14 کارت قرمز در رده بزرگسالان، 27 کارت زرد و 2 کارت قرمز و در رده جوانان  از جیب داوران خارج شد.

بیشترین کارت زرد توسط تیم فجر دستجرد و شهید قضاوی با 9 کارت و بیشترین کارت قرمز توسط تیم درخشش و حاج همت هر کدام 3 کارت قرمز را دریافت کردند.

اقای گل مسابقات رده بزرگسالان آقای وحید محمدی با 22 گل از تیم درخشش کمال آباد بود و تیم نمونه اخلاق تیم تک اسپرت و پدیده این دوره هادی صادقی و روح الله صادقی از تیم شهید قضاوی و در رده جوانان تیم  اخلاق تیم سپاهان و پدیده رده جوانان حسن قاسمی از تیم درخشش معرفی شد.

قهرمان رده بزرگسالان تیم فجر روستای دستجرد و نایب قهرمان تیم درخشش روستای کمال آباد و تیم سوم تک اسپرت و چهارم تیم شهید قضاوی و در رده جوانان تیم قهرمان تیم پرسپولیس و نایب قهرمان تیم سپاهان معرفی شدند.