سرویس: تولیدی » خبر پوششی 23:36 - شنبه 10 اسفند 1392

امام جمعه ورزنه در جمع کارآموزان فنی و حرفه ای

سرپرست مرکز فنی حرفه ای ورزنه در محضر امام جمعه ورزنه گفت: فعالیت مضاعف و تلاش مربیان مرکز مدال طلای کار آموز رشته ی برق صنعتی این مرکز را سبب شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا صادق زاده امام جمعه  بخش بن رود طی بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزنه با فعالیت های کارآموزان مرکز از نزدیک آشنا شدند.

امام جمعه  از کارگاه های آموزشی این مرکز بازدید و از زحمات مربیان تقدیر و تشکر و عنوان نمود و گفت:  كار شما همان اقتصاد مقاومتي است كه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي ) مي فرمايند و اميدوارم در اين مسير موفق و مويد باشيد.

1

اميني سرپرست مرکز فنی حرفه ای در محضر امام جمعه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین ستادی و مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص توجه و نگاه ویژه ی ایشان به مناطق شرق استان اظهار داشت: افزایش عملکرد آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزنه در سال 1391 برابر با 84000 نفر ساعت بوده و این در حالی است که در سال 92 این رقم به  110000 نفر ساعت ارتقاء یافته است. همچنین افزایش تعداد دوره هاي آموزشی و ورود این مجموعه  به آموزشهای خوشه کشاورزی منجر به اشتغال مستقیم 35نفر از کارجویان شهری و روستایی در سطح بخش شده است.

Vater-Markmb

وی با توجه به فعالیت های صورت گرفته در راستای آموزش کارآموزان تصریح نمود: بر اساس فعالیت مضاعف و تلاش مربیان مرکز، در سال جاری یکی از کار آموزان رشته برق صنعتی  این مرکز در مسابقات ملی مهارت کشوری موفق به کسب مقام اول رشته تاسیسات الکتریکی و دریافت مدال طلای این مسابقات نائل شد كه انشااله به لطف خداوند و تلاش مربيان در سال هاي آتي نيز اين مجموعه شاهد چهره هاي درخشان ديگري در اين دوره از مسابقات خواهد بود.

در این جلسه امینی جهت شناسایی نخبگان این بخش و راهنمايي آنان برای ثبت نام در مرحله دوم شهرستانی این مسابقات جهت حفظ جایگاه این منطقه از امام جمعه درخواست یاری خواست.

Vater-2m

در ادامه ی این جلسه حجت الاسلام صادق زاده ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت پذیرفته در خصوص ایجاد شرکتهای تعاونی  کارآموزی و همچنین نمایشگاههای صنایع دستی و هنری کارآموزان پیشنهاداتی را ارائه نمود.

وی به رسم یاد بود لوح تقدیر و یک جلد قرآن کریم  به سرپرست مرکز حمیدرضا امینی اهداء و همچنین مقرر گردید جهت کمک به این مرکز نیز یک دستگاه ویدئو پرژکتور از طرف ایشان در نظر گرفته شود.
Vater-Marknnn

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.