سرویس: اجتماعی 09:25 - دوشنبه 05 تیر 1396

فرماندار اصفهان:

تأمین آب شرب و کشاورزی اصفهان نیازمند اعتبارات است

فرماندار اصفهان گفت: مسائلی همچون اشتغال، بیکاری، تأمین آب شرب و کشاورزی و آب‌رسانی، مباحث زیست محیطی و گرد و غبار و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، از جمله مواردی هستند که مستلزم تخصیص اعتبار است.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اصفهان که با حضور 3 تن از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه اعتبارات شهرستان اصفهان نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: مجموع اعتبارات شهرستان اصفهان در سال گذشته 800 میلیارد ریال بوده که این رقم امسال به بالغ بر 900 میلیارد ریال افزایش یافته و بیانگر رشد 25 درصدی اعتبارات این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این میزان اعتبارات (900 میلیارد ریال) امسال در قالب 496 پروژه تعریف شده است، افزود: از این تعداد، 400 پروژه دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد است.

فرماندار اصفهان گفت: سال گذشته 47 درصد از اعتبارات تملک دارایی تخصیص داده شد ولی از اعتبارات متوازن (180) هیچگونه تخصیصی برای طرح‌ها و پروژه‌ها نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 2 درصد اعتبارات نفت و گاز ویژه مناطق محروم به طور کامل تخصیص یافت، عنوان کرد: خوشبختانه امسال، اعتبارات 2 درصد نفت و گاز، 19 درصد افزایش یافته که امیدواریم همانند سال گذشته به طور صد درصد تخصیص یابد.

رضوانی یادآور شد: با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، طرح‌ها و پروژه‌ها به طور کامل بررسی شده و با توجه به مجموع اعتبارات و رعایت الزامات مندرج در قانون بودجه، اعتبارات هر بخش مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقسیم‌بندی اعتبارات بر اساس نیازهای دستگاه‌ها، اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و مجموع اعتبارات موجود، انجام و به تائید کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اصفهان خواهد رسید.

فرماندار اصفهان در پایان بیان داشت: مسائلی همچون اشتغال، بیکاری، تأمین آب شرب و کشاورزی و آب‌رسانی، مباحث زیست محیطی و گرد و غبار و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، از جمله مواردی هستند که مستلزم تخصیص اعتبار بوده و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سازمان مدیریت باید آن‌ها را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.