اصفهان شرق

شناساندن اهل بیت(ع) به دانش آموزان جرقویه ای در برنامه کاری قرار داده شد

کدخبر: 136893
1396/04/04 در ساعت 00:15

رئیس جدید اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اهمیت پیشرفت آموزش در کنار پرورش در جامعه گفت: در هر کشوری آموزش و پرورش نقش تعیین کننده در رشد و بالندگی و پیشرفت جامعه دارد و حتی این ارگان می تواند بر سایر نهاد های علمی جامعه و کشور موثر باشد چرا که توسعه با علم و دانش و خردورزی امکان پذیر است.

عباس تیموریان در خصوص برنامه های کاری خود در اداره آموزش و پرورش جرقویه این چنین اظهار کرد: همه جانبه و با تمام قوت و قدرت به بحث آموزش، تربیت و پرورش، توسعه و تجهیز هر چه بهترمدارس، احترام به شان منزلت تمام همکاران و تلاش در جهت هر چه بهتر شدن وضعیت معیشتی آنان، از اولویت های کاری این دوره ریاست بنده است که امیدوارم بتوان به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به نقش نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه ها، اذعان کرد: نظارت و ارزیابی عامل حرکت، پویایی، رشد و توسعه است لذا در این حالت است که نیروهای ارزشمند، قوی و تلاشگر، به کار و تلاش بیشتر تشویق می شوند و سایرین هم با الگوی پذیری از آنها و پی بردن به نقاط ضعفشان می توانند در جهت تغییر و اصلاح گام بردارند.

رئیس جدید اموزش و پرورش جرقویه با توجه به اهمیت برنامه ریزی در کار افزود: هر انسانی بدون برنامه ریزی به روزمرگی دچار می شود و فرصت ها را از دست می دهد لذا فردی که برنامه ریزی می کند بر حرکت و موج زمانه سوار است و از فرصت هایمی تواند به خوبی استفاده کند و شاهد کسب موفقیت باشد.

وی با اشاره به برنامه های کاری خود، تاکید کرد: در حوزه آموزشی با اجرای هر چه بهتر طرح های کشف و پرورش خلاقیت مانند؛ طرح جابر در مقطع ابتدایی و همیاری مثل طرح همیار معلم، آموزش های مختلف مهارت های فردی و اجتماعی به دانش آموزان و در حوزه پرورشی براقامه نماز، قرآن آموزی و مباحث مربوط به مهدویت، مهدی باوریو مهدی یاوری، کتاب و کتاب خوانی، شناخت اهل بیت و عشق به انها، مسابقات فرهنگی هنری، نشست های دانش آموزی و کرسی های آزاد اندیشی، تحرک و فعالیت های جسمی و تربیت بدنی، پرسش مهر می توان برنامه های دقیقی را برای آینده دانش آموزان ارائه کرد.

تیموریان خاطرنشان کرد: امید آن دارم تا با همکاری و تعامل بتوان به سوی آینده ای بهتر و جامعه ای موفق حرکت کنیم و شاهد موفقیت های روزافزون باشیم.

انتهای پیام/ احمد صادقی