سرویس: اخبار شهرستان 17:28 - جمعه 02 تیر 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

مسئله فلسطین امروز مسئله اول دنیای اسلام است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: روز جهانی قدس روز مبارزه با مستکبران و صهیونیسم جهانی وروز خیزش مظلومان عالم بر مستکبران عالم است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه اظهارداشت: هر کسی لحظه مرگ خود به فرزندان توصیه هایی را دارد که ان توصیه ها از بهترین هاست ولذا امیر المومنین علی (ع) آن لحظات آخر عمر شریف خود فرزندان خود را به متقی بودن واهل تقوی وپرهیزکاری بودن توصیه فرمودند.

وی به  ویژه گی های جامعه قرآنی  اشاره و خاطرنشان کردند: یکی از ویژه گی های جامعه قرآنی مبارزه با مستکبران عالم است چرا که آنها باقتل وجنایت ، با تهاجم فرهنگی وبا سلب آسایش و آرامش به مردم ظلم می کنند .

امام جمعه ورزنه در ادامه افزود:وقتی حضرت موسی وارد شهر شد ودید دونفر درحال نزاع هستند که یکی از پیروان ودیگری دشمن می باشد وآن شیعه حضرت موسی طلب کمک کرد به داد او رسید وبا کمک به او مخالف خود را صحنه خارج نمودپس انسان در جامعه اسلامی  باید به کمک کسی که مورد ظلم قرار گرفته است برود وبا ظلم ظالم برخود کند وحامی مظلوم باشد.

خطیب جمعه ورزنه  به ظلم فرهنگی استکبار اشاره وتصریح نمود: حضرت ابراهیم (ع) با شکستن بت ها در برابر جنگ فرهنگی وتهاجم دشمن ایستادگی کرد وامروز هم استکبار با تهاجم فرهنگی خود قصد مخالفت با موحد بودن مردم وجامعه دارد که باید جامعه قرانی در برابر این تهاجمات مبارزه کند ودشمن وبت تهاجم فرهنگی دشمن را بشکند.

امام جمعه ورزنه در ارتباط با سلب آسایش مردم از طرف استکبار ودشمنان  بیان داشت: اگر مستکبران سلب آسایش کردند وبهترین های جامعه را برای استفاده خود برگزیدند باید جامعه قرآنی با این افراد برخورد جدی داشته باشد خداوند متعال به پیامبر گرامی اسلام می فرماید ای پیامبر با کفار و منافقین جهاد کنید وبا شدت برخورد کنید تن دادن به ظلم ظالم را خدا نمی پذیرد و سکوت در مقابل تهاجم فرهنگی برای جامعه قرآنی ممنوع است وخنده بر بغض دشمن گناه وغیر اسلامی می باشد.

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه درخطبه دوم به روز جهانی قدس اشاره و اظهار داشت:روز جهانی قدس روز مبارزه با مستکبران وصهیونیسم جهانی  وروز خیزش مظلومان عالم بر مستکبران عالم است وبحمدالله امروز دنیای اسلام وغیر اسلام برای مبارزه با این ظالمین بسیج شده اند.

وی  در ادامه  افزودند: مسئله فلسطین امروز مسئله اول دنیای اسلام است  واین نه فقط وفقط برای مردم مظلوم فلسطین بلکه برای اینکه مسجد الاقصی مکانی است که پیامبر گرامی اسلام از انجا به معراج رفتند وهمچنین محل دفن پیامبران خدا و قبله اول مسلمین بود است امروز دشمن با ایجاد داعش قصد دارد مارا از مسئله فلسطین جدا کند که باید هوشیار باشیم وبا شبهه اندازی برخی معاندین در خصوص مسئله فلسطین غافل از مبارزه با استکبار وصهیونیسم جهانی نشویم.

امام جمعه ورزنه به تهاجمات دشمنان به نظام اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: تحریم اقتصادی ، تهاجم فرهنگی وایجاد تفرقه بین مردم یکی از نسخه های مستکبران برای فرو پاشی نظام اسلامی است که باید با درایت تمام در برابر این تهاجمات مبارزه کرد.

حجت الاسلام شامحمدی به تحریم اقتصادی استکبار علیه ایران اسلامی اشاره واظهار داشت: تنها نسخه شفا بخش در برابر تحریم های ظالمانه اجرای کامل اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب بر روی آن تاکید بسیار زیادی دارند اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه مقاوم سازی در برابر تهاجامات وتحریم ها که به بدنه اقتصاد کشور آسیبی وارد نشود.

امام جمعه ورزنه به پرتاب 6 موشک به قلب داعش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان داشت: پرتاب موشک به مواضع داعش و آنهم در محل امن خود که توسط سپاه قدرتمند صورت گرفت یکی از نشانه های اقتصاد مقاومتی وموفقیت آن است که سپاه با این حماسه لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخت که ان شا الله روزی قلب استکبار و صهیونیسم جهانی را نشانه خواهد گرفت.

خطیب جمعه ورزنه به تهاجم فرهنگی غرب اشاره و تصریح کرد: دشمن با روش های مختلف به فرهنگ غنی اسلامی تهاجم آورده است که اخیرا سند ننگین 2030یکی از این تهاجمات است که با اجرای این سند دیگر نیازی به حمله به ولی فقیه ورهبری نیست چراکه در مدت کوتاهی دیگر جوان انقلابی و مسلمان نخواهیم داشت که باید در برابر این نقشه ها وجنگ فرهنگی دشمن مبارزه کرده وچاره این کار آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری فرمودند آتش به اختیار یعنی اینکه حضرت ابراهیم (ع) در برابر بت پرستی ایستاد وبت آنها راشکست وامروز هم جوانان ومردم باید ایستادگی کنند چرا که دشمن می خواهد کرامت انسانی مردم ایران را لگد کوب کند.

حجت الاسلام شا محمدی به ایجاد تفرقه بین مردم توسط دشمنان نظام اشاره و اظهار داشت: تفرقه انداختن بین مردم یک فتنه است وطبق نص صریح قران فتنه بدتر از قتل است پس به ریسمان الهی چنگ بزنیم تا پیروز شویم بحمد الله مردم عزیز ورزنه حول محور روحانیت وحدت وهمبستگی بسیار مثال زدنی دارند و باید این وحدت حفظ شود و آن هم وحدت اسلامی واسلام ناب که با تمام صفحات آن باشد که هم اسلام رحمانی باشد و هم اسلام مبارزه با استکبار وظلم ستیزی در برابر زیاده خواهی دشمنان اسلام باشد.

وی ضمن تشکر از روحانیون وعلما بیان داشت: روحانیون وعلمای بزرگوار در این ماه تلاش کردند تا دستورات دینی را به مردم تبیین کنند که از همه این عزیزان تشکر می کنیم وان شالله روز عید فطر با حضور با شکوه خود در نماز عید همبستگی ، اتحاد و وحدت خود را منصه ظهور برسانیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.