سرویس: اجتماعی 12:45 - جمعه 02 تیر 1396

با راهپیمائی روز قدس صورت گرفت؛

وفای به عهد مردم اصفهان برای تحقق آزادی قدس

گام های استوار مردم اصفهان در راه مبارزه با ظلم و تحقق عدالت در روز قدس و با فریادهای «القدس لنا»، نشان از وفای عهد مردم مسلمان ایران با قدس عزیز برای رسیدن به آرمان «آزادی» دارد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با روز جهانی قدس مردم شهر اصفهان همصدا و همگام با دیگر مردم ایران، مراسم بزرگداشت این روز را با برگزاری راهپیمائی آغاز کردند.

امسال برخلاف سال های دیگر مردم اصفهان باید از خیابان های تعیین شده برای مسیر راهپیمائی خود را به مصلای شهر برسانند و آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در روز قدس در این مکان به جای آورند. هرچند سال های قبل میدان نقش جهان میزبان فریادهای ظلم ستیزی و عدالت خواهی مردم اصفهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود.

«روز قدس، روز اسلام است»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «القدس لنا»، شعارهایی بود که مردم روزه دار اصفهان بر سر طاغوت های زمان سر دادند تا با وحدت جامعه اسلامی و مسلمان، شاهد رهایی قدس عزیز از چنگال جهان خواران باشند.

حضور اقشار مختلف مردمی مانند کسبه، کارمندان، نظامیان، دانش آموزان، دانشجویان، روحانیون و نیز عکاسان خبری که تصاویر حضور و وحدت مردم در برابر زیاده خواهان را به نمایش می گذارند، چشم گیر است.

با وجود گرمای حدود ۴۰ درجه در شهر اصفهان اما مردم روزه دار و خداجوی اصفهان دست از آرمان خواهی برای تحقق عدالت در جهان برنداشته اند و با حضور خیره کننده خود، مشت محکمی بر دهان اسرائیل و ایادی آنها در منطقه زده اند.

گام های مردم اصفهان بعد از حملات تروریستی داعش در تهران و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به آن، محکم تر شده است به طوریکه حضور همه آحاد مردم در راهپیمائی روز قدس نشان داد هیچ اقدام تروریستی ای نمی تواند مانع از مبارزه مردم ایران با ستم و دفاع از مظلوم شود.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.