سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 09:25 - جمعه 02 تیر 1396

عضو کمیسیون بودجه مجلس:

دشمنان قصد براندازی زیرکانه راهپیمایی روز قدس را داشتند/دومینوی انهدام رژیم صهیونیستی شروع شده است

عضو کمیسیون بودجه، برنامه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهداف شوم دشمنان مبنی بر براندازی زیرکانه راهپیمایی روز قدس گفت: دومینوی انهدام رژیم صهیونیستی شروع شده است و امیدواریم که روند معکوس سازی قدرت در اسرائیل به زودی به نتیجه برسد.

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی دلیگانی در ارتباط با اهمیت روز قدس و ویژگی‌های آن بیان داشت: روز جهانی قدس در واقع روز خلق گفتمانی قدرت‌بخش و جدید بود که در عرصه بین‌الملل توسط حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذاری شد.

وی به فسلفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حدود ۲۵ روز از این ماه گذشته است و مسلمانان نیز با عبادت و پرستش خداوند متعال به مرز خودسازی رسیده‌اند، اختصاص چنین روزی به روز جهانی امری شایسته و مدبرانه است.

عضوکمیسیون بودجه، برنامه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از طرفی نیز آزادی قدس از آرمان‌های دینی، ضرورت‌های راهبردی و نیاز جهانی بود که از این جهت قدس شریف را به جایگاهی برتر منتقل کرد.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد براندازی زیرکانه راهپیمایی باشکوه روز قدس را داشتند اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام در سال‌های اخیر با خلق داعش و گروه‌های تروریستی مشابه آن تلاش کردند که مسئله فسلطین و قدس شریف از صدر مسائل اصلی جهان اسلام به مسائل گم‌تر و فاقد اهمیت جهان اسلام تبدیل بشود اما مسلمانان آگاه با برگزاری هرساله راهپیمایی روز قدس باعث شکست خوردن این طرح دشمن شدند.

هر سالی که می‌گذرد، به آزادی قدس نزدیک‌تر می‌شویم

هر سال که از راهپیمایی روز قدس می‌گذرد، یک قدم به آزادی کامل این سرزمین مقدس نزدیک‌تر می‌شویم. این جمله را وی مطرح و یادآور شد: رنج و محنتی که فلسطینی‌ها در جهان کشیده‌اند و می‌کشند، نمونه بارز یک ظلم جهانی است که توسط کشورهای سلطه‌گر و مستکبر تحمیل شده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان  به نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی اشاره و خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که با حضور یکپارچه هر ساله مردم در راهپیمایی روز قدس، دومینوی انهدام رژیم صهیونیستی شروع شده است و امیدواریم که روند معکوس سازی قدرت در اسرائیل به زودی به نتیجه برسد و شاهد برپایی نماز جمعه در قدس شریف به امامت مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.