سرویس: اخبار شهرستان 17:13 - پنجشنبه 01 تیر 1396

بخشدار بخش جلگه:

روز قدس محور یکپارچگی ملت های مسلمان در حمایت از مردم فلسطین است

رحمت الله ترابی گفت: روز جهانی قدس محور اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر شدید از رژیم صهیونیستی است.

بخشدار بخش جلگه در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اهداف شرکت در راهپیمایی با توجه به اینکه غرب برای ضربه زدن و تضعیف ایران و حامیان اسلام متحد است، تاکید کرد: اولین هدف ما به فرموده امام راحل حمایت از مردم فلسطین است که در روز قدس مردم یکپارچه و با شکوه در این مراسم مانند هر سال شرکت می کنند اما امسال مضاعف است چرا که از یک طرف امریکا و از یک طرف صهیونیست ها و از طرف دیگر حاشیه نشین های خلیج فارس همه دست به دست هم داده اند تا به امنیت کشور آسیب برسانند و نمونه بارز آن حرکت های انتهاری است که در تهران انجام دادند.

وی اذعان کرد: مردم باید محکم و یک صدا و یکپارچه در روز قدس وارد صحنه شوند و مشت محکم به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و صهیونیستم بزنند زیرا روز قدس محور یکپارچگی ملت های مسلمان در حمایت از مردم فلسطین است.

رحمت الله ترابی اظهار کرد: گفتمان ما گفتمان عدالت است و مردم ایران با آمدن به صحنه اولا به استکبار اعلام می کنند که ما مردمان مسلمان چه در ایران و چه در نقاط مختلف جهان یکپارچه هستیم و جلو دشمنان دین اسلام ایستادگی می کنیم و اگر چه در یک کشور نیستیم ولی همسبتگی خود را حفظ می کنیم و سعی بر این داریم از مسمانان در تمام نقاط جهان حمایت می کنیم.

بخشدار جلگه خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی علیرغم مشکلات و کمبودهایی که دارند در مسئله حفاظت و مراقبت از نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مسائل حزبی و جناحی را کار گذاشته و یکپارچه و یا یک هدف در راهیپیمایی شرکت می کنند و ما در بخش خودمان در سالهای گذشته تجربه کردیم که مردم حتی با زبان روزه با شور و هیجان در صحنه حاضر می شوند که بازتاب خوبی در سطح کشور و چهان داشته است.

وی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، امروز جنگ نرم خود را برعلیه ایرانیان در رابطه با فضای مجاری، فرهنگی، مواد مخدر به کار بستند و خواستند اینطور ضربه به کیان ایران بزنند اما مردم آگاه هستند و می دانند دشمن نسل جوان را هدف گرفته است و در این زمینه فعالانه حضور دادند و مشت مکحم بر یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/ حسین امینی هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.