سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 13:46 - شنبه 10 اسفند 1392

مديريت كانون شهيد رجايي شهر حسن آباد:

برای به یاد ماندن این روز در ذهنتان، تاریخ تولد خود را بدانید

مديريت كانون شهيد رجايي شهر حسن آباد گفت: ما با «جشن تكليف»، نعمتهاى خدا را گرامى مى داريم و اين روز بزرگ را كه در آن به سنّ تكليف رسيده ايم، بعنوان يك روز پرشكوه و خاطره اى به يادماندنى به ياد مى سپاريم .

حسين صادقي مديريت كانون شهيد رجايي شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا در راستای فعالیت های کانون در رابطه با بالا بردن سطح اعتقدی فرزندان چنین اظهار داشت: ما براى هر عيد يا هر مناسبت خوب كه از طرف پروردگار، نعمتى به ما رسيده باشد، جشن مى گيريم تا بدين وسيله سپاسگزارى و شكر و شادى خودمان را نشان دهيم.

وی در ادامه گفت: خاطره جشن تكليف، يك خاطره شيرين تربيتى و معنوى است. مناسب است كه نوجوانان عزيز، تاريخ دقيق تولّد خود را بدانند، تا بتوانند روز مكلّف شدن خود را طىّ مراسمى جشن بگيرند و شادى كنند.

خ

صادقي در همين راستا به برگزاری  کلاس احکام و معارف اسلامی با شرکت 30 نفر از دانش آموزان اشاره داشت . تصریح نمود: مدرسه شهید منصوری هر هفته روزهای پنجشنبه از ساعت 8 الی 10 صبح در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید رجائی حسن آباد اقدام به برگزاری کلاس های احکام جهت بالا بردن مسائل اعتقادی دانش آموزان نموده است. دانش آموزان با مسائل تقلید و مسائل دیگر احکام و اصول عقاید و معارف اسلامی آشنا می شوند و تا پایان سال تحصیلی این کلاس ها برقرار می باشد.

مديريت كانون شهيد رجايي شهر حسن آباد در پایان یادآور شد: اردویی در این زمینه پنجشنبه 15/12/92 از طرف کانون و مدرسه شهید منصوری برای برنامه جشن تکلیف دانش آموزان برگزار می گردد.

Vater-Markه

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.