سرویس: سیاسی 12:25 - پنجشنبه 01 تیر 1396

یک قرن رسوایی؛

غرب پرستی منشا سکوت در مسئله فلسطین/ منزوی کردن فلسطین سرابی بیش نیست!

سکوت اعراب در برابر ظلم هایی که به مردم مظلوم فلسطین روا داشته شده از بی لیاقتی و سرسپردگی آن ها و دولت های ضعیف النفس و غرب پرستشان نشأت می گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، انگلیس خبیث این پیر استعمار صد سال قبل با صدور اعلامیه ننگین بالفور از تشکیل غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرد و اینگونه اولین تلاش برای تشکیل این رژیم استبدادی و آغاز ظلم و جور به مردم فلسطین رقم خورد.

اولین سوالی که ذهن انسان را درگیر خود میکند و فکر هر انسان اهل تحقیقی را به چالش میکشد این است که، چطور می شود یک قرن جنگ و خون ریزی و اشغالگری ادامه پیدا می کند در حالی که دنیا و سردمدارانش خود را حامی حقوق بشر می دانند؟

نمیدانم تعریف حقوق بشر برای زورمدارانی چون آمریکا، انگلیس، اسرائیل و… که خود را از حامیان و پایه گذاران حقوق بشر می دانند چیست!

ولی این را خوب میدانم، هر تعریفی که داشته باشند حقوق بشر نیست بلکه حقوق بی بشر است!

اگر حقوق بشر معنای واقعی و حقیقی خود را در فرهنگ لغت سیاسی این سران سلطه ی جهانی داشت امروز نباید زنان و کودکان و مردان این سرزمین را از حق مسلم خود یعنی فلسطین که چیزی جز خانه ی موروثی آن ها نیست محروم کنند؛ اینجاست که باید اعتراف کرد به خیانت ها و دستان پشت پرده ی این اشغالگری ها.

سال ها می گذرد و خون پاک هزاران انسان بی گناه بر جای جای سرزمین غصب شده ی فلسطین می ریزد و دریغ از یک حرکت انسان دوستانه.

سمینار ها و میزگردهای آنچنانی برگزار کردن دردی از دردهای بیشمار این مردم مظلوم را التیام نخواهد بخشید چرا که همان هایی که برای دردهای این مردم ستم دیده به دنبال مرهم هستند خود اصلی ترین عامل این همه رنج و سختی هستند که بر این مردم وارد شده و می شود.

سکوت کشورهای عربی در قبال رنج هایی که بر این مردم مظلوم در طول این چند ده سال وارد شده است از بی لیاقتی و سرسپردگی آن ها و دولت های ضعیف النفس و غرب پرستشان نشأت می گیرد.

امروز با سهل انگاری دولت های عربی مساله ی آزادی قدس شریف به حاشیه رانده شده است که این منزوی شدن، بدون شک قصد استمرار و ماندگاری دولت جعلی صهیونیستی در این متطقه اشغالی طراحی شده است.

سکوت اعراب در ظلم هایی که به این مردم مظلوم روا داشته شده است تنها مساله ی مورد بحث امروز فلسطین اشغالی نیست بلکه درد آنجاست که سران کشورهای عربی از انتفاضه ی مردم فلسطین اظهار خشم و نارضایتی می کنند و در صدد این هستتد که جریان مقاومت ضد صهیونیسم اشغالگر را حذف کنند؛ البته که این خیال و سرابی بیش نیست!

طبق فرمایش رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) اسرائیل تا چند سال دیگر روی زمین وجود خارجی نخواهد داشت.

بنیان گذار فقید این انقلاب حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مسئله ی فلسطین را نه تنها مسئله ی اول جهان اسلام بلکه به مسئله ی آزادی خواهان و کسانی که به دنبال برقراری عدالت در جهان هستتد تبدیل نمودند.

ایران اسلامی نجات فلسطینیان و آزادی قدس شریف را جزء آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی مورد توجه قرار داده هرچند که محور غربی _عربی _عبری با استفاده از هر حربه ای بر آن هستند که این هدف مهم را دچار چالش کنند و به نوعی از پیشرفت در جهت رسیدن به این آرمان مقدس جلوگیری کنند، ولی باید به دشمنان اسلام، سلطه گران و رژیم منحوس صهیونیستی این نکته را متذکر شویم که محور مقاومت از عراق تا سوریه و ان شالله فتح بیت المقدس تا نابودی وهابیت ملعون و پاک کردن حرم امن الهی از وجود نامبارک و خبیث سران آل سعود ادامه خواهد داشت.

تحقق این هدف بزرگ انقلاب اسلامی و به بار نشستن فرمایش غرور آفرین امام المسلمین، وظیفه ی من و شماست تا حماسه ی بزرگ روز قدس را که طبق گفتمان امام خمینی (ره)  آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان هر سال پایه گذاری و نهادینه شده است را به نحو با شکوه و پرشورتر از هر سال برگزار کنیم تا ان شالله به آرمان بزرگ جهان اسلام یعنی آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیزم جهانی دست یابیم.

انتهای پیام/اصفهان بیدار

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “غرب پرستی منشا سکوت در مسئله فلسطین/ منزوی کردن فلسطین سرابی بیش نیست!”

  1. سلام
    مطلب مفیدی بود
    ممنون از پست خوبتون .
    به سایت ما هم سر بزنید:
    http://www.sabetin.ir
    یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.