سرویس: سیاسی 09:25 - پنجشنبه 01 تیر 1396

فرماندار شهرستان اصفهان:

شاهد حضور گسترده مردم در روز قدس خواهیم بود/ در انتخابات شورای شهر بهارستان قبل از شمارش آرا اعتراض صورت گرفته بود

فرماندار شهرستان اصفهان در خصوص شورای شهر بهارستان گفت: در حالی‌ که هنوز شمارش آرا انجام نشده بود حدود 60 نفر از شهرستان بهارستان آمده و اعتراض خود را بیان کردند و نسبت به آرا اعتراض داشتند، من به عنوان فرماندار باید از رأی مردم محافظت کنم و اگر هم تخلفی بوده باید به هیأت اجرایی گزارش می‌شد تا پس از بررسی به آن جواب داده شود.

به گزارش اصفهان شرق، احمد رضوانی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای عمومی آموزش و پرورش اصفهان اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن روز قدس امید داریم شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز باشیم، مردم ما در عرصه‌های مختلف حضور داشتند و در این روز هم حضور مؤثری خواهند داشت.

وی افزود: برای رفع مشکلات موجود در اجرای سند انسداد مبادی بی‌سوادی پیگیری‌های لازم با ثبت احوال و اداره اتباع انجام می‌شود، همچنین با توجه به سرنوشت مهم دانش‌آموزان برای انتخاب رشته و انجام دقیق هدایت تحصیلی، این امر باید از متمرکز بودن در تهران خارج شود و به صورت استانی برنامه‌ریزی شود و اگر این کار انجام شود استان اصفهان با توجه به امکانات موجود می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد.

فرماندار شهرستان اصفهان ادامه داد: وقتی ما بیشتر دانش‌آموزان را به سمت هنرستان‌ها و رشته‌های فنی هدایت می‌کنیم باید امکانات هنرستان‌های ما کافی و جواب‌گو ‌باشد، مصوبات مورد نظر در خصوص مدارس هیأت امنایی نیز پس از آنکه به فرمانداری منعکس شد، برای رفع مشکل آن‌ها با ادارات مربوطه مذاکره می‌شود.

رضوانی با اشاره به کاستی در تجلیل از معلمان در هفته معلم به دلیل انتخابات گفت: انتخابات در اصفهان با وجود 964 شعبه و حدود 3000 صندوق اخذ رأی در کمال آرامش و با مشارکت حداکثری مردم انجام شد، در شعبه‌هایی که فرهنگیان حضور داشتند کمترین مشکلات از جمله ثبت نام، اخذ رأی و شمارش آرا را داشتیم.

وی تصریح  کرد: نباید از مردم نسبت به اظهار نظر‌هایشان استفاده ابزاری داشته باشیم و با مسائلی از جمله عدم مطابقت نظرات آنان بخواهیم حلاوت و شیرینی این حضور مردم را تلخ کنیم، این مردم هستند که در عرصه‌های مختلف از جمله جنگ، انتخابات و تشییع پیکر‌های شهدا حضور داشته‌اند و این اقتدار را به نظام داده‌اند.

فرماندار اصفهان در خصوص اتفاقات در شورای شهر بهارستان هم بیان کرد: در حالی‌ که هنوز شمارش آرا انجام نشده بود حدود 60 نفر از شهرستان بهارستان آمده و اعتراض خود را بیان کردند و نسبت به آرا اعتراض داشتند، من به عنوان فرماندار باید از رأی مردم محافظت کنم و اگر هم تخلفی بوده باید به هیأت اجرایی گزارش می‌شد تا پس از بررسی به آن جواب داده شود و اختلاف آرا در شهرستان بهارستان بین اعضای اصلی و علی‌البدل 2 تا 4 رأی بوده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.