سرویس: سیاسی 13:05 - چهارشنبه 31 خرداد 1396

امام جمعه اصفهان در آستانه روز جهانی قدس تاکید کرد:

اجازه ندهیم اسرائیل در دل کشورهای اسلامی نفوذ کند

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: روز قدس فلسفه عظیم و والایی دارد و با همین تظاهرات و ایستادگی ها اجازه ندهیم تا اسرائیل در دل کشورهای اسلامی مستقر بوده و به راحتی کشورهای اسلامی را زیر سلطه استکبار و نفوذ در بیاورد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه اصفهان اظهار کرد: روز قدس روز مخالفت با استکبار جهانی است و حضرت امام رضوان الله تعالی آن را مطرح کردند که در جمعه آخر ماه رمضان مردم بر علیه رژیم اسرائیل این غده سرطانی راهپیمایی کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفتگویی تصریح کرد: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل با قرار گرفتن در میان کشورهای اسلامی و غصب سرزمین های اسلامی جنگ و خونریزی می کند و مردم باید بر علیه این خونریزیها قیام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، با بیان اینکه من از مردم می خواهم شعار و این دستور حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شرکت در راهپیمایی روز قدس را همواره گرامی بدارند، تصریح کرد: ملت عزیز ایران بدانند هر قدمی را که برای حضور در راهپیمایی روز قدس بر می دارند اجر و ثواب فراوانی دارد.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: به نظر من آنچه را که امام خمینی(ره) در ۳۸سال قبل فرمودند الان مردم خودشان احساس کرده اند که مسئله اسرائیل مسئله یک کشوری نیست که بخواهد در گوشه ای از کشورهای اسلامی به وجود بیاید بلکه واقعا همان غده سرطانی است که می خواهد در همه کشورهای اسلامی نفوذ کرده و واسطه ای باشد که کشورهای اسلامی زیر یوق استکبار جهانی قرار گیرند.

امام جمعه اصفهان با ابراز تاسف تاکید کرد: رژیم جعلی اسرائیل و هم پیمانانشان در این راه هم موفق شده اند و ملاحظه می کنید بسیاری از کشورهای اسلامی و در واقع سران آنها زیر نفوذ آمریکا، انگلیس و اسرائیل قرار گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: آنها خواستند در وسط کشورهای اسلامی یک کشوری بوجود بیاورند که همه کشورهای اسلامی در تیر رس آنها باشد و همه را بوسیله اسرائیل بتوانند بترسانند و در اختیار خود قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد: مردم و حتی آنها که مریض هستند در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بدانند که این حرکت خودش یک واجب جدایی است و بر همه مسلمانان واجب است دستور امام رحمه الله علیه را اطاعت بکنند.

آیت الله طباطبایی نژاد تاکید کرد: روز قدس فلسفه عظیم و والایی دارد و با همین تظاهرات و ایستادگی ها نگذاریم تا اسرائیل در وسط کشورهای اسلامی مستقر بوده و به راحتی کشورهای اسلامی را زیر نظر استکبار در بیاورد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.