سرویس: اجتماعی 16:10 - سه شنبه 30 خرداد 1396

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تأکید کرد:

احیای آرمان های قدس شریف و برشمردن جنایات اسرائیل در آخرین جمعه ماه رمضان

عسگری تاکید کرد: احیای آرمان های آزادی قدس شریف و برشمردن جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل را در این روز دنبال کرده و با توجه به پیمان ننگین میان آل سعود، آمریکا و رژِیم صهیونیستی، باید آنها را رسوا کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس ستاد برگزاری روز جهانی قدس اصفهان  پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، به منظور تشریح برنامه های روز جهانی قدس در اصفهان اظهار کرد: فلسفه روز جهانی قدس که بر اساس تدابیر حکیمانه امامر احل منطبق بر اصول اسلامی بنا نهاده شده، دفاع از مظلوم  و اعلام انزجار از ظالمان عالم است.

جعفر عسگری، با بیان اینکه ایجاد وحدت و انسجام در جهان اسلام یکی از برکات برگزاری روزجهانی قدس است که دشمن را به واهمه انداخته است، تصریح کرد: لذا باید چنین برنامه هایی که باعث اسنجام بیشتر مسلمین در برابر زورگویان عالم می شود تقویت شود چرا که دشمن خواهان تفرقه بین مسلمین است.

وی افزود: روز جهانی قدس به دنبال احیای آرمان های آزادی قدس شریف و برشمردن جنایات رژیم اشغالگر هستیم و با توجه به پیمان ننگین میان آل سعود، آمریکاو رژِیم صهیونیستی، باید آنها را رسوا کنیم، بنابراین روز جهانی قدس بهترین فرصت برای رسوا کردن مستکبرین و ظالمان جهان و همچنین جعلی بودن رژیم صهیونیستی است.

عسگری با تاکید براینکه در جهان امروز شاهد پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت اسلامی و شکست تکفیری ها و ظالمان دنیا هستیم که لازم است رسانه ها به تبیین این موارد برای نسل جوان بپردازند و درصدد پاسخ مناسب و صحیح به چرایی دفاع  جمهوری اسلامی ایران از مظلومین فلسطین  و حضور در سوریه برآیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور اصفهان بار دیگر با خلق حماسه ای عظیم و در خور شکوه و مجد و عظمت ایران، با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، این یادگار بی بدیل حضرت امام خمینی (ره)، تجدید میثاق می کنند.

وی عنوان کرد: بنابر تصمیم مسئولان و نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان، راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان، امسال در میدان امام خمینی (ره) برگزار نمی‌شود.

رئیس ستاد برگزاری روز قدس اصفهان  با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم در مصلای اصفهان تمهیدات لازم اندیشیده شده است، گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از پنج مسیر به سمت مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان تاکید کرد: با توجه به مسقف بودن فضای مصلای امام خمینی(ره) و تمرکز امکانات رفاهی بهتر مصلا نسبت به میدان امام(ره) ، این تصمیم به خاطر رعایت حال مردم روزه دار و شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گرفته شده است.

وی همچنین مسیرهای پنج گانه راهپیمایی روز قدس را اعلام کرد و گفت: این مراسم 10:30 آغاز شده و یک ساعت پس از آن در مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی برگزار می شود.

رئیس ستاد روز قدس اصفهان همچنین ضمن دعوت از همه آحاد جامعه برای حضور در این مراسم، از مردم تقاضا کرد راهپیمایی را در مسیرها آغاز کنند و مستقیم به مصلی نیایند تا دشمن نتواند از منظر رسانه ای سواستفاده کند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.