سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:52 - جمعه 09 اسفند 1392

نماز جمعه ورزنه:

حرکات غیر قانونی مانع از رسیدن به اهداف مردم شرق اصفهان می شود

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر قانون گرایی گفت: بنده در خصوص بحران جدی کمبودآب متذکر میشوم که حرکات غیر قانونی مانع رسیدن به اهداف مردم خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده درخطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه، پس از دعوت مردم به تقوی الهی، به آیه شریفه32 از سوره ی مبارکه لقمان و به مقوله اخلاص اشاره وگفت: اخلاص به معنی خالص نمودن نیت از هرگونه شائبه شرک و ریا و اهداف غیر الهی است. انسان در زندگی خود سر دو راهی انتخاب به سر می برد، راهی به سوی معنویت، باطن هستی و خدای متعال و راهی به سوی دنیا، ظاهر هستی و جهت مادی حیات.

وی در ادامه یکی از راههای تحصیل این حسنه را توجه به عظمت خداوند متعال دانست و ابراز داشت: این حسنه اخلاقی که مبنای قبولی اعمال است مگر با توجه به عظمت پروردگار متعال و اعتقاد بر حسابرسی و عقوبت اعمال، حاصل نخواهد شد.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه ضمن اشاره به هفته سلامت مردان از یکم تا هفتم اسفند بوده، گفت: پیگیری سلامتی و رفع مشکلات بدن بسیار حائز اهمیت است.

صادق زاده در ادامه به دو سال حضور خود در بخش بن رود و شهر ورزنه اشاره و بیان داشت: حضور باشکوه شما مردم منطقه در نماز جمعه که یقینا از باشکوه ترین نماز جمعه هاست، بسیار ستودنی و با اهمیت است که البته این شکوه حاصل زحمات ائمه جمعه قبلی و انقلابی و ولایتمدار بودن خود شما مردم منطقه است.

وی در ادامه افزود: امام جمعه بودن یک افتخار و در خدمت مردم ورزنه بودن را افتخاری مضاعف میدانم. البته امام جمعه وظیفه انجام امور فرهنگی و پیگیری مشکلات مردم و ارشاد را دارد.

امام جمعه ورزنه با تاکید دوباره به قانون گرایی و حرکت در خط قانون گفت: بنده در خصوص بحران جدی کمبودآب متذکر میشوم که حرکات غیر قانونی مانع رسیدن به اهداف مردم خواهد بود. امروز شاهد خدمت رسانی و پیگیری ویژه به مشکلات شرق و خصوصا ورزنه هستیم و در همین راستا این وحدت و همدلی مسئولان بخش اعم از بخشدار، اعضای شورا و امام جمعه، همچنین همراهی علماء و پیگیری مسئولین شهرستان و استان باعث تحقق همه خواسته های مردم خواهد شد.

حجت الاسلام صادق زاده در بخش پایان خطبه باتاکید دوباره برقانون گرایی گفت: بنده در خصوص بحران جدی کمبود آب متذکر می شوم که حرکات غیرقانونی مانع رسیدن به اهداف مردم خواهد بود.

یک نظر در مورد “حرکات غیر قانونی مانع از رسیدن به اهداف مردم شرق اصفهان می شود”

  1. باد صبا گفت:

    اقای صاددقزاده مردم شرق اصفهان مردمی قانون مدار هستند ولی وقتی از راهای قانونی صدایشان به جایی نمیرسد از راه غیر قانونی اقدام میکنند . وقتی صدای و سیمای استان گزارش کلملا کذب را پخش میکند از مردم کشاورز که خشکسالی گریبان گیرشان شده چه توقعی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.