سرویس: اخبار شهرستان 02:46 - سه شنبه 30 خرداد 1396

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

مظلومان جهان، دلگرم به حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس هستند

عباس قدرتی گفت: باید حضور حداکثری خود برای دفاع از جبهه مقاومت را به ثبت رسانیم تا به اهداف انقلاب در جهان دست یابیم.

فرمانده حوزه بسیج شهر اژیه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اهداف حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: هدف همه ما برای شرکت در راهپیمایی روز قدس بیعت با ارمان های امام خمینی در دفاع از مظلومان جهان و مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با کشوری که خط مشی خود را بر اشتغال و ظلم بنا نهاده است و از کوچکترین ظلمی در حق کودک کشی نیز دریغ نمی کند، است.

عباس قدرتی اظهار کرد: مبارزه با رژیمی که از اساس با اسلام مخالف بوده و در پی نابودی اسلام درکل کره ی زمین است، واجب بوده و باید برای دفاع از مظلومان جهان با راهپیمایی خود همبستگی را درسراسر دنیا اعلام کنیم.

وی افزود: همه‌ ما در راهپیمایی شرکت می کنیم زیرا وحدت و همبستگی در دنیای اسلام را از هر چیزی مهم تر میدانیم و برای اینکه بتوانیم براین اشغال گران و ظالمان پیروز شویم باید با هم متحد شده و هدف نهایی ما ریشه کن کردن ظلم از روی کره ی زمین باشد.

این بسیجی فعال شهر اژیه تاکید کرد: مظلومان جهان دل گرم به حضور ما هستند و در مبارزات خود ثابت قدم می مانند و همچنین در سرزمین های اشغالی حرکت های رو به جلوی بیشتری از انها خواهیم دید.

قدرتی با اشاره به اینکه باید صحنه های راهپیمایی در روستاها نیز به صورت متمرکز بر روی رسانه های منتشر شود، اذعان کرد: ابعاد مختلف حضور مردم در رسانه ها بررسی و اهمیت حضور مردم بازگو شود تا انشاالله شاهد حضور عظیم مردم در این راهپیمایی باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج تاکیدکرد: هر کس مسلمان است باید به پاخیزد برای مبارزه با ظلم و در صف اول بایستد و این نکته باید مد نظر قرار گیرد که برای دفاع از فلسطین و ازادی قدس، نباید به سمت جناح بازی ها حرکت کنیم بلکه برای نابودی ظلم در جهان یک قدم واحد و همگانی نیاز است.

وی با بیان اینکه همه گوش به فرمان ولی فقیه هستیم و هر انچه ایشان می فرمایند را باید اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: در این موقعیت حساس که نیروهای جبهه مقاومت تا مرزهای اسراءیل پیش رفته اند و اسراءیل از این وضعیت احساس خطر کرده و دست به دامان تروریسم شده است، باید حضور حداکثری خود برای دفاع از جبهه مقاومت را به ثبت رسانیم تا به اهداف انقلاب در جهان دست یابیم.

انتهای پیام/ توکلی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.