اصفهان شرق

ستاد هماهنگی راهپیمایی روز قدس در جرقویه علیا تشکیل شد

کدخبر: 136239
1396/03/30 در ساعت 01:59

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، جلسه هماهنگی روز قدس، امشب در بخشداری جرقویه علیا و با حضور اعضای ستاد روز قدس برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به مهم بودن شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نماد اسلام و اتحاد کلیه مسلمانان بوده و مختص کشور ما به تنهایی نیست بلکه در کلیه کشورهای اسلامی جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس برگزار می شود.

حسین بهزادفر اظهار کرد: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی و روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم صهیونیستی بر می دارند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی افزود: از یکایک مردم شریف و همیشه در صحنه بخش جرقویه علیا دعوت به عمل می آید به پاس حمایت از مسلمانان ستمدیده فلسطین و محکومیت صهیونیسم و رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر با همت بلند و با شور فراوان ندای رهبر و ندای مظلومیت مردم فلسطین را لبیک گفته و با حضوری وصف ناپذیر در این مراسم با شکوه شرکت کنند.

بخشدار با بیان اینکه مسئولان ادارات و ارگان ها به صورت فعال کار هماهنگی برنامه های اجرایی روز قدس را به عهده دارند، بیان کرد: شهرداری در چند روز باقی مانده به روز قدس اقدام به تزیین میادین و خیابانهای اصلی شهر با نصب بنرو پرچم اقدام کند و کلیه ارگان ها و ادارات اقدام به نصب بنر و پارچه نوشته از سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با روز قدس اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم دیگران را برای حضور در راهپیمایی دعوت کنیم، تصریح کرد: مسئولان فرهنگی با ارسال پیامک مردم را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرده تا بتوان حضور مقتدر مردم در حمایت از مظلومان جهان را ثبت کنیم.

در شهر حسن آباد راهپیمایی از راس ساعت 9صبح از میدان نماز شروع می شود و با طی کردن مسیرهای خیابان جمهوری، خیابان استقلال، خیابان آزادی و حسینیه گلزار شهدا، راهپیمایی به پایان می رسد.

انتهای پیام/ احمد صادقی