سرویس: اجتماعی 16:00 - دوشنبه 29 خرداد 1396

فرماندار اصفهان مطرح کرد؛

هشدار مصرف مواد دخانی در بین نوجوانان و جوانان/ عدم تخصیص اعتبار ماده ۱۸۰ سال ۹۵ در اصفهان

رضوانی اظهار کرد: امروزه با مواردی همچون افزایش مصرف مواد دخانی در سطح جوانان حتی در سطح مدارس و مقاطع پایین، همچون مدارس متوسطه مواجهیم که نگران کننده است.

به گزارش اصفهان شرق، فرماندار اصفهان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این فرمانداری با اشاره به وقوع تب خونریزی دهنده تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در سال جاری، گفت: مسائلی در سطح کشور و استان به‌واسطه این بیماری به وجود آمد که در مقطعی وضعیت بحرانی ایجاد شد.

احمدرضا رضوانی نائینی با اشاره به تمهیدات، اقدام های پیشگیرانه و عملکرد خوب سازمان دامپزشکی در برخورد با بیماری تب کریمه کنگو، اظهار کرد: فعالیت‌های مناسب انجام‌شده منجر به ختم به خیر شدن و کنترل این بیماری شد.

وی در مورد اعتبارات تخصیص داده‌شده برای کنترل بیماری سالک، خطاب به مراکز بهداشت شهرستان اصفهان، گفت: سال 95، اعتبارات تملکی و دارایی ما چیزی در حدود 45 تا 48 درصد از 100 درصد تخصیص پیدا کرد؛ سال گذشته در رابطه با اعتبارات ماده 180 یک ریال هم تخصیص پیدا نکرد.

فرماندار اصفهان در ادامه بابیان اینکه در آستانه هفته ملی بدون دخانیات اظهار کرد: متأسفانه در مصرف دخانیات در سطح جامعه با روند خوبی مواجه نیستیم، یکی از موارد ما افزایش مصرف مواد دخانی در سطح جوانان حتی در سطح مدارس و مقاطع پایین همچون مدارس متوسطه اول است؛ امیدواریم مصرف دخانیات در سطح جامعه ما پایان یابد یا حداقل کاهش پیدا کند.

رضوانی نائینی بابیان اینکه به لطف خدا امسال انتخابات به‌خوبی برگزار شد، گفت: نزدیک به یک هزار شعبه اخذ رأی در شهرستان اصفهان وجود داشت که هر شعبه نیز سه صندوق اخذ رأی در آن قرار داشت که گواه از انجام یک کار سنگین در زمان انتخابات می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت سلامت غذای دست‌اندرکاران انتخابات، اظهار کرد: امسال 30 مرکز تهیه غذای با نظارت ویژه بهداشت محیط برای پذیرایی این متصدیان انتخابات تدارک دیده شد تا با مشکلی مواجه نشویم.

فرماندار اصفهان با ابراز تسلیت از جان باختن و مجروحیت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی که به دست کوردلان داعشی در تهران به وقوع پیوست، گفت: شب گذشته شاهد برخورد سنگین و قاطع کشورمان علیه مرکز داعش در سوریه بودیم که بازتاب بین‌المللی زیادی داشته است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.