سرویس: جهادومقاومت 09:25 - دوشنبه 29 خرداد 1396

معاون سیاسی سپاه

حمله موشکی سپاه به دنبال اقدامات شرورانه تکفیری ها در تهران بود/ اگر تروریست ها به شرارت هایشان ادامه دهند سیلی محکم تری می خورند

معاون سیاسی سپاه گفت: حمله موشکی سپاه این پیام را به تروریست ها داد که اگر بخواهند به شرارت هایشان ادامه بدهند با سیلی محکمی مواجه می شوند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران پیرامون حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در استان دیرالزور سوریه اظهار داشت: حمله موشکی که  علیه مقرهای نیروهای تروریستی تکفیری انجام شد به دنبال اقدامات شرورانه تکفیری ها در تهران بود.

وی افزود: این اقدام آنها که با مشوق هم پیمانان آنها صورت گرفته بود می بایست در پاسخ به خون داده می شد؛ لذا در انتقام خون های پاک شهیدان حادثه تروریستی تهران این حمله موشکی صورت گرفت.

 

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: حمله موشکی سپاه این پیام را به تروریست ها می دهد که اگر بخواهند به شرارت های شان ادامه دهند با سیلی محکم مواجه می شوند و الزاماً ضربه زدن به آنها در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران معنایی نمی دهد.

 

سردار سنایی راد گفت: اقدام سپاه این پیام را به آنها داد که شرارت هایشان بی پاسخ نمی ماند و اراده برخورد با آنها در جمهوری اسلامی ایران و هر زمان که لازم باشد اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به تلفاتی که به تروریست ها وارد شد ادامه داد: با توجه به نوع انتخاب اهداف و تجمع تروریست های تکفیری در این منطقه می توان میزان تلفات آنها را در نیروی انسانی و امکانات لجستیکی بالا پیش بینی کرد.

 

معاون سیاسی سپاه در پاسخ به این سوال که شلیک موشک ها از کدام استان ها صورت گرفت خاطر نشان کرد: شلیک موشک ها از خاک جمهوری اسلامی ایران و از استان های کرمانشاه و کردستان صورت گرفت.

سردار سنایی راد پیرامون حمله مجدد از سوی سپاه به مراکز تجمع تروریست ها یادآور شد : این تابع تصمیماتی است که در مجموعه شورای عالی امنیت ملی و ستاد فرماندهی کل قوا و مجموعه سپاه گرفته شود و بستگی به موقعیت های پیش رو خواهد داشت.

وی ادامه داد:آنچه که مسلم است ما در پاسخ دادن به تهدیدات و تروریست های شرور و هر متجاوزی تردید نخواهیم کرد و این حق را برای خودمان قائل هستیم که در مقابل هر گونه تهدید و شرارتی واکنش متناسب با آن را داشته باشیم.لذا اندکی بعد از شرارت تروریست ها در تهران شاهد بمباران مراکز فرماندهی و اختفای آنها بودید.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.