سرویس: ورزشی 15:00 - یکشنبه 28 خرداد 1396

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان:

اسپانسرها جلو بیایند قول می‌دهیم می‌توانیم بهتر از چینی‌ها باشیم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: ما نه ترس از چینی‌ها داریم و نه چیزی از آن‌ها کم داریم، تنها باید حمایت شویم؛ اگر اسپانسرها پا پیش بگذارند قول می‌دهیم می‌توانیم از چینی‌ها هم بهتر باشیم.

به گزارش اصفهان شرق، سهیلا منصوریان در اصفهان اظهار کرد: لیگ حرفه‌ای چین دو دور رفت و برگشت دارد و جزو بهترین لیگ‌های دنیاست؛ مسابقاتش هم در سه وزن منهای 52، منهای 60 و منهای 70 کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی افزود: من و خواهرم الهه در تیم چانگ‌چون چین به مصاف با حریفان رفتیم که در حال حاضر تیممان رده دوم جدول را در اختیار دارد و تنها یک بازی دیگر باقی مانده که لیگ به اتمام برسد؛ حدود 8 روز دیگر مسابقه داریم؛ اگر همه بازیکنان تیم ما بتوانند بازی‌هایشان را ببرند، قهرمانی‌مان صددرصد می‌شود؛ در حقیقت این مسابقه مسابقه آخر است.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: ما به این شرط قبول کردیم در لیگ چین بازی کنیم که هیچ لطمه‌ای به مسابقات ملی‌مان وارد نشود؛ از این رو با پایان یافتن لیگ چین بلافاصله به ایران بازمی‌گردیم تا در رقابت‌های انتخابی تیم ملی که دهم تیرماه امسال انجام می‌گیرد، شرکت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: شهریور ماه سال جاری مسابقات دانشجویان جهان و مهرماه مسابقات جهانی روسیه را در پیش داریم که ما با وارد شدن به اردو خودمان را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

*برای ما سه خواهر افتخار است که با ووشوکاران قدرتمند ایرانی تن‌به‌تن شویم

منصوریان یادآور شد: در چین به هنگام برگزاری مسابقات لیگ، از اکثر شهرها دو تیم حضور پیدا می‌کنند و رقابت‌ها از سطح کیفی بالایی برخوردار است؛ حتی بازی‌ها هم خیلی نزدیک به هم و سنگین است به طوری که یک بازیکن با اختلاف امتیاز خیلی کم نسبت به حریف مسابقه را می‌برد.

وی ادامه داد: آن‌ها اسپانسرهای خیلی زیادی دارند که تیم‌ها را حمایت می‌کنند، وقتی هم که مسابقه برگزار می‌شود تماشاچیان زیادی به ورزشگاه می‌آیند به طوری که یک ورزشگاه 12 هزار نفری پر می‌شود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان اضافه کرد: در ایران بازی‌ها کم است اما بازیکنان بسیار قدرتمند هستند، اگر اسپانسرها جلو بیایند قول می‌دهیم می‌توانیم بهتر از چینی‌ها باشیم چون ترسی از آن‌ها نداریم و اصلاً هیچ چیز کم نداریم؛ حتی با تجربه‌هایی که به دست آوردیم می‌توانیم در آینده لژیونرهای بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: ما سه خواهر حتماً در لیگ برتر ایران حضور خواهیم داشت زیرا بازیکنان ما از چینی‌ها هم قوی‌تر هستند و برای ما افتخار است که با ووشوکاران قدرتمند ایرانی تن‌به‌تن شویم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.