سرویس: دسته‌بندی نشده 08:00 - شنبه 27 خرداد 1396

بهار ازدواج در اصفهان

بخت جوانان اصفهانی باز شده است/ افزایش قابل توجه آمار ازدواج در ابتدای سال 96

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان از رشد 4.25 درصدی آمار ازدواج در دوماهه ابتدایی سال 96 در استان اصفهان خبر داد

به گزارش اصفهان شرق، حسین غفرانی کجانی در خصوص آمار ازدواج ثبت شده در سال 1396 اظهار داشت: از ابتدای سال 96 تاکنون 6 هزار 279 مورد ازدواج ثبت شده است.

وی افزود: این آمار در حالی است که در بازه زمانی دوماهه اول سال گذشته تعداد 6 هزار و 23 ازدواج ثبت شده بود که به معنای رشد 4.25 درصدی آمار ازدواج در استان اصفهان است.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان در مورد آمار فوت در دو ماهه اول سال جاری نیز گفت: در این مدت 3 هزار و 834 مورد فوت در استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد 3 هزار و 683 واقعه فوت به ثبت رسیده بود به میزان 4.09 در صد افزایش داشته است.

وی در خصوص آمار ولادت در سال جاری در سطح استان اصفهان نیز ابراز داشت: امسال در دوماه اول سال 13 هزار و 764 مورد ولادت ثبت شده است که این میزان هم در مقایسه با دوماه اول سال قبل خوشبختانه میزان 0.43 درصد رشد داشته است.

غفرانی کجانی در مورد میزان مراجعه جهت صدور کارت ملی هوشمند در دو ماه اول سال 1396 گفت: 45 هزار و 675 مورد مراجعه کننده متقاضی صدور کارت ملی هوشمند در سال 1396 داشته‌ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تعداد 35 هزار و 713 مورد و به صورت کلی در سال 1395 میزان 845 هزار 12 مورد به ثبت رسیده بود.

وی در ادامه درباره میزان مراجعه جهت تغییر سن به آمار ازدواج بیان کرد: تعداد مراجعین برای تغییر سن و تعداد موافقت شده‌ها در دوماه اول سال جاری و دوماهه مشایه سال قبل منفی بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به عملکرد ثبت احوال در ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: در زمان انتخابات کلیه ادارات ثبت احوال و 71 دفتر پیشخوان در استان جهت رسیدگی فوری هر گونه درخواست مربوط به انتخابات و صدور شناسنامه و تأییدیه کارت ملی در یک روز اعلام آمادگی کرده بودند که شهروندان می‌توانستند تا آخرین لحظات در روز انتخابات نیز به همراه شناسنامه خود به مراکز ثبت احوال مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسنامه جدید خود را برای شرکت در انتخابات دریافت کنند.

غفرانی در مورد آمار دقیق عملکرد ثبت احوال افزود: اعلام عملکرد صدور شناسنامه در ایام انتخابات به جهت تداخل با مراجعات عمومی و عدم امکان تفکیک آمار دقیق آن را نمی‌توان محاسبه کرد و ضمناً عملکرد ادارات استان باید به‌صورت جداگانه محاسبه شود.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.