سرویس: اجتماعی 09:25 - پنجشنبه 25 خرداد 1396

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان خبرداد

کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرایم در ماه رمضان در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: میزان وقوع انواع جرائم در ۱۵ روز نخست ماه مبارک رمضان ۲۵ درصد در استان اصفهان کاهش یافته است.

به گزارش اصفهان شرق، حسین حسین‌زاده اظهارداشت: با بررسی‌های آماری اداره عملیات پلیس اصفهان مشخص شد وقوع انواع جرایم در 15 روز نخست ماه رمضان در مقایسه با مدت مشابه ماه‌های دیگر، این میزان کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت وقوع جرم سرقت 10 درصد، نزاع و درگیری‌های خیابانی 16 درصد، جرایم خشن 16 درصد ، تصادفات جاده‌ای و رانندگی 45 درصد و جرایم اخلاقی 35 درصد در استان کم شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فضیلت‌های الهی و معارف دینی مردم در ماه میهمانی خدا تأثیر به‌سزایی برکاهش وقوع انواع جرم در جامعه و افزایش امنیت اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: هر سال در ایام ماه مبارک رمضان شاهد کاهش وقوع انواع جرایم همچون سرقت، قتل و آدم‌ربایی هستیم و بیشتر مجرمان حرمت این ماه را حفظ و از انجام انواع بزهکاری‌ها پرهیز می‌کنند.

وی گفت: گاهی تبهکاران هم در ماه مبارک رمضان به خط قرمزهایی معتقد هستند که در ایامی خاص همچون ماه مبارک رمضان و محرم با تأثیرپذیری از مجالس ویژه این ماه‌ها سبب کاهش وقوع جرایم و بزه‌کاری و افزایش آرامش و امنیت را در بین خانواده‌ها و جامعه می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.