سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:37 - پنجشنبه 08 اسفند 1392

رییس اداره آموزش و پرورش جلگه در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه

طرح آبیاری قطره ای را به مدارس هرند می بریم

امینی رییس اداره آموزش و پرورش جلگه گفت: روز درخت کاری هراه با مدارس بخش جلگه، طرح آبیاری قطره ای را در سطح مدارس اجرا و فضای سبز را به مدارس می کشاینم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان:  جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جلگه در اداره این بخش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بمانعلی امینی گزارش کوتاه از برنامه های این اداره به سمع حاضران رساند.

وی با اشاره به فرا رسیدن نوروز 93 و مناسبت های پیش رو اظهار کرد: مناسبت روز درختکاری و جشن نیکوکاری را مانند سالهای قبل می بایست به نحو شایسته در بین دانش آموزان بسط دهیم و در این زمینه و با توجه به علاقه ی وافر مدیران منطقه به گسترش فضای سبز امسال با طرحی جدید به مدارس پا می گذاریم.

DSC01263

امینی در راستای روز درختکاری و در حضور نماینده منابع طبیعی هرند گفت: امسال با همکاری منابع طبیعی نهال هایی را در مدارس کاشته  و طرح آبیاری قطرهای را با مشارکت دهیار و شهرداری در مدارس اجرا خواهیم کرد. در این راستا تانکرهایی را جهت آبرسانی به مدارس منتقل، تا با توجه به شرایط خشکسالی حاکم برمنطقه بتوان با تفکیکی آب شرب از غیر شرب، نحوه ی استفاده صحیح از آب آشامیدنی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

در ادامه جلسه و طی مصوبات صورت گرفته امسال نیز مشابه با سال های قبل و در جهت جشن نیکوکاری در سراسر کشور با همکاری خیرین 700 دست لباس برای 700 نفر تهیه می شود و به صورت محرمانه به دانش  آموزان بخش جلگه اهدا خواهد شد.

رییس آموزش و پرورش منطقه جلگه از توزیع قلک های هدیه در بین دانش آموزان خبرداد و خاطر نشان کرد: با توزیع این قلک ها دانش آموزان را در جشن نیکوکاری مشارکت می دهیم تا متمکن ها با انداختن هدیه ای در جهت کمک به همنوعان بی بضاعت خود گامی در جهت همدلی برداند.

در راستای جلسه آموزش و پرورش و با حضور حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی تصمیماتی در جهت  برگزری جشن تکلیف 210 نفر از دانش آموزان پسر منطقه به صورت متمرکز گرفته شد.

امینی با اشاره به  خلاء جشن عبادت پسران در سطح منطقه تصریح نمود: برگزاری مراسم تکلیف پسران اثر مثبتی در راستای تکفیک در جهت روی آوردن به مسائل شرعی دارد و این مراسم دوشنبه هفته ی آینده مصادف با 12 اسفند 92 در حوزه ی علمیه امام هادی شهر هرند برگزار خواهد شد و در این جشن مراسم متنوعی اجرا خواهد شد تا روز به یادماندنی را برای مکلفان پسر منطقه رقم زنیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.