سرویس: اجتماعی 14:57 - سه شنبه 23 خرداد 1396

در ادامه اهدا سفر حج به بانوی نیکو کار ایرانی؛

دیدار نرگس کلباسی با سرپرست حجاج ایرانی

نرگس کلباسی به دیدار سرپرست حجاج ایرانی رفت.

به گزارش اصفهان شرق، نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی و شهروند ایرانی الاصل که با حضور در برنامه ماه عسل به آرزوی خود برای رفتن به سفر حج رسید، امروز با حجت الاسلام قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی دیدار و از اقدام بعثه مقام معظم رهبری در اختصاص سهمیه سفر حج به وی تشکر کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از فعالیت‌های اجتماعی خانم کلباسی در هند مطلع شد. خانم کلباسی تصریح کرد که با پیگیری‌های وزارت امور خارجه ایران و همچنین حمایت مردم ایران بود که توانست از اتهام قتل یک کودک هندی تبرئه شود.
سرپرست حجاج ایرانی هم تلاش‌های خانم کلباسی را شایسته تحسین توصیف کرد و افزود: خدمت به محرومین در تمام نقاط دنیا ارزشمند است.
وی به خانم کلباسی توصیه کرد از فرصت سفر معنوی حج که در جوانی بدست آورده است به خوبی بهره برداری کند.
نماینده، ولی فقیه همچنین تأکید کرد: انگیزه خدمت رسانی به کودکان یتیم در میان مردم ایران به ویژه در شب‌های ماه رمضان بسیار بالاست و شما نیز می‌توانید از این فرصت برای کمک به رفع فقر و محرومیت در نقاط دور افتاده کشور استفاده کنید.
نرگس کلباسی در برنامه ماه عسل به داستان زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه‌های فقیر برایش اتفاق افتاده بود اشاره کرد و از ماجرای قتل یک کودک که برایش ساخته شده بود، گفت.
وی هنگام پخش برنامه ماه عسل آرزویش برای سفر به مکه و زیارت خانه خدا را مطرح کرد و بعثه مقام معظم رهبری یک سفرحج تمتع به وی هدیه داد.
انتهای پیام/میزان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.