سرویس: دین و اندیشه 16:05 - سه شنبه 23 خرداد 1396

رئیس اداره اوقاف ناحیه ۲ اصفهان:

۵۰۰۰ جلد قرآن کریم در مساجد بدون درآمد استان اصفهان توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ اصفهان گفت: ۵۰۰۰ جلد قرآن کریم در تحقق نیات واقفان نیک‌اندیش اصفهانی در ماه مبارک رمضان در مساجد بدون درآمد استان اصفهان توزیع شده است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدهادی ‌روح‌الامینی اظهارداشت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح توزیع قرآن‌های جدید بین مساجد بدون درآمد استان در این اداره آغاز شده و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف جایگزین کردن قرآن‌های جدید به‌جای کتب فرسوده و تجهیز و تکمیل کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی و قرآنی این دسته از مساجد استان در حال اجرا است، افزود: رویکرد این طرح، اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش و از محل موقوفاتی که نیات آنان نشر و ترویج قرآن کریم است اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 اصفهان خاطرنشان کرد: در این طرح کتاب‌های  قرآنی که از انتشارات اسوه و با بیش از 250 میلیون ریال هزینه تهیه شده بین این مساجد توزیع می‌شود.

وی گفت: هیأت امنای مساجدی که درآمدی ندارند برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان به این اداره واقع در خیابان بزرگمهر نبش کوی فرهنگیان مراجعه و درخواست خود را مبنی بر دریافت قرآن جدید ارائه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.